logo itpoint.cz

Personální změny ve skupině Český Telecom

Novým výkonným ředitelem pro marketing Českého Telecomu, s účinností od 1. ledna 2005, se stal pan Simon Anthony Burckhardt, který ve funkci výkonného ředitele pro marketing nahradí Davida Duroně - ten z firmy na vlastní žádost odešel k 30. listopadu 2004.

Novým výkonným ředitelem pro marketing Českého Telecomu, s účinností od 1. ledna 2005, se stal pan Simon Anthony Burckhardt. Pan Burckhardt má bohaté zkušenosti z oblasti marketingu, strategie a komunikace v sektoru telekomunikací a informačních technologií.

Před příchodem do Českého Telecomu působil dva roky jako ředitel poradenské společnosti ROUTE 30, rok a půl byl marketingovým ředitelem firmy Charity Blue. Simon Burckhardt působil sedm let (1994 – 2001) ve společnosti British Telecom (BT), ve které postupně zastával manažerské pozice se zodpovědnostmi za marketing a komunikaci, strategické plánování a rozvoj BT v Evropě.

Pana Burckhardta ve čtvrtek na svém 167. zasedání jmenovalo představenstvo Českého Telecomu. Ve funkci výkonného ředitele pro marketing nahradí Davida Duroně, který z firmy na vlastní žádost odešel k 30. listopadu 2004.

Představenstvo rovněž rozhodlo o jmenování Martina Beka, výkonného ředitele provozní divize společnosti Eurotel Praha, jednatelem Eurotelu . Pan Bek se stává třetím jednatelem Eurotelu a v této pozici de facto nahradí pana Pavla Klimuškina, který na své působení ve skupině Český Telecom z osobních důvodů rezignoval. Jedno místo jednatele Eurotelu zůstává prozatím neobsazeno.

Český Telecom

Článek ze dne 17. prosince 2004 - pátek