logo itpoint.cz

První instalace Avaya Interactive Center v ČR

Společnost 1TEL dodala řešení AIC (Avaya Interactive Center) pro call centrum předního poskytovatele telekomunikačních služeb společnost Czech On Line. Implementací systému AIC získává Czech On Line komplexní řešení multimediálního centra pro styk se zákazníky, které je uzpůsobeno tak, aby usnadnilo řešení jejich konkrétních potřeb prostřednictvím využívání všech běžných komunikačního kanálu (web, email, voice, chat).

Společnost 1TEL dodala řešení AIC (Avaya Interactive Center) pro call centrum předního poskytovatele telekomunikačních služeb společnost Czech On Line.

Implementace technologie, která mimo jiné obsahuje AVAYA MultiVantage, AVAYA Interaction Center 6, NICE Call Focus, je vůbec první instalací tohoto zařízení v České republice. Společnost Czech On Line touto technologií získala vyspělou technologickou platformu na podporu svých aktivit spojených s činností call centra.

"Prioritou Czech On Line je vysoký standard péče o zákazníky, a proto jsme pro naše Zákaznické centrum zvolili tu nejmodernější multimediální technologii dostupnou na našem trhu", vysvětluje Charles Peake, generální ředitel Czech On Line, a upřesňuje : "Přínos pro naši společnost je obrovský. Od výrazného zvýšení dostupnosti Zákaznického centra - až o 30 procent, přes jednotnou kontaktní historii zákazníka napříč všemi komunikačními kanály až po neocenitelnou zpětnou vazbu od zákazníka, která nám umožňuje vyjít zákazníkovi maximálně vstříc a splnit jeho přání."

Implementace technologie Avaya Interaction Center se uskutečnila do struktury stávajícího kontaktního centra společnosti Czech On Line. "Společnost 1TEL byla výběrem technologie AIC společností Czech On Line velmi potěšena," konstatuje František Zeman, ředitel 1TEL. "Úzce spolupracujeme se společnosti Avaya, sledujeme současné trendy v oblasti nových řešení pro Kontaktní centra, a tak jsme mohli společnosti Czech On Line nabídnout vyspělou technologickou základnu pro rozšíření jejích stávajících systémů. Vytvořili jsme ucelené řešení kontaktního centra nové generace, které Czech On Line umožní uspokojit dnešní i budoucí potřeby zákazníků.

Implementací systému AIC získává Czech On Line komplexní řešení multimediálního centra pro styk se zákazníky, které je uzpůsobeno tak, aby usnadnilo řešení jejich konkrétních potřeb prostřednictvím využívání všech běžných komunikačního kanálu (web, email, voice, chat)."

Dostupnost firmy všemi možnými komunikačními kanály je současným trendem, který poskytuje nový rozměr komunikace se zákazníkem. Czech On Line tak nyní může optimalizovat své vztahy se zákazníky, dosáhnout lepší provozní efektivity a zkrátit čas potřebný k zavádění nových produktů a služeb včetně rychlého řešení případných problémů.

1TEL

Článek ze dne 3. srpna 2004 - úterý

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux