logo itpoint.cz

Řekne-li se alternativní telekomunikační operátor - firmám se vybaví Aliatel

Největší alternativní operátor je v řadě klíčových kritérií podle výsledků exkluzivního výzkumu znalosti značky realizovaného agenturou NFO AISA nejznámějším alternativním operátorem na firemním telekomunikačním trhu v ČR. Podzimní reklamní kampaň zacílená na malé a střední firmy má tento výsledek podpořit.

Z výsledků exkluzivního průzkumu znalosti značky realizovaného přední výzkumnou agenturou NFO AISA vyplývá, že Aliatel i v roce 2004 drží pozici jednoho ze dvou nejznámějších alternativních operátorů. Známost Aliatelu roste s velikostí firmy a pro společnosti s více než 200 zaměstnanci je Aliatel nejznámějším alternativním operátorem jak v kritériu dotazované, tak spontánní znalosti s fascinujícími 99 %, respektive 72 %. Po jarním vítězství v anketě Rhodos 2004 o nejlepší firemní image mezi telekomunikačními operátory jsou výsledky tohoto průzkumu dalším potvrzením pozice vedoucího alternativního operátora, speciálně ve firemním, pro Aliatel klíčovém segmentu. Pokud vezmeme v úvahu znalost mezi firmami bez ohledu na jejich velikost, řadí se Aliatel mezi alternativními operátory na druhé místo s 87 % (dotazovaná znalost) a 40 % (spontánní znalost).

Na otázku "Která telekomunikační firma se vám vybaví jako první?" odpovědělo 13 % dotázaných, že Aliatel. Tato odpověď Aliatel mezi alternativními operátory opět řadí na první místo a přesvědčivě ukazuje, že na současném telekomunikačním trhu představuje reálnou alternativu k nabídce dominantního operátora. Největší alternativní operátor získal na fixním telekomunikačním trhu podíl 5,5 %, což znamená, že se na celkovém podílu alternativních operátorů podílí celou čtvrtinou. Podíl Aliatelu i na stagnujícím trhu nadále roste: v prvním pololetí 2004 jeho tržby činily bezmála 1,5 mld Kč, v meziročním srovnání se tak jedná o růst 22,5 %.

"Výsledky průzkumu potvrzují výjimečné postavení Aliatelu mezi alternativními operátory," říká generální ředitel společnosti Bernhard Fanger a dodává: "Těší nás, že naše společnost je nejen vedoucím alternativním operátorem co do velikosti tržeb, ale že naše značka je vnímána jako přední i mezi skupinami klíčových zákazníků. Image Aliatelu stojí nejen na investicích do reklamy, ale především na kvalitních, cenově výhodných a spolehlivě poskytovaných službách a profesionálním jednání našich zaměstnanců."

Výše uvedené údaje vyplývají z exkluzivního průzkumu znalosti značky provedeného přední výzkumnou agenturou v České republice NFO AISA. Dotazování proběhlo ve dnech 2.-17.6. 2004 na reprezentativním vzorku 462 firem, získaném kvótním výběrem. Jeho cílem bylo změřit znalost telekomunikačních operátorů na cílovém trhu.

V souvislosti s výsledky průzkumu připravil Aliatel i svou podzimní reklamní kampaň, která se soustředí především na segment malých a středních podniků, v němž společnost identifikuje největší příležitosti svého dalšího rozvoje. Kampaň bude od 4. října probíhat po dobu pěti týdnů v denících, časopisech a na internetu. Aliatel chce malé a střední firmy zasáhnout vizuály se sloganem "Díky nižším poplatkům za telefonování a internet má naše firma větší záběr..." a přesvědčit je, že nabídka služeb Aliatelu představuje reálnou úsporu nákladů a že se vyplatí změnit dodavatele telekomunikačních služeb.

Aliatel

Článek ze dne 23. září 2004 - čtvrtek