logo itpoint.cz

Siemens integruje řešení HiPath pro komunikaci v reálném čase do platformy SAP NetWeaver

Integrace Siemens HiPath ProCenter do řešení SAP umožňuje sledovat funkce a provoz kontaktního centra přímo v uživatelském rozhraní mySAP Business. Pracovníci kontaktního centra mohou proto tyto funkce využít při všech operacích ve vztahu k obsluze zákazníka.

Na konferenci SAPPHIRE konané v New Orleans od 11. do 13. května představila společnost Siemens, divize Informace a komunikace - sítě (ICN), integraci svých řešení pro komunikaci v reálném čase - HiPath ProCenter, HiPath ComAssistant a HiPath OpenScape - do otevřené platformy SAP NetWeaver. Díky tomuto spojení budou moci uživatelé kombinovat funkce SAP NetWeaver s aplikacemi pro telefonování a spolupráci, které nabízejí řešení HiPath firmy Siemens.

Na konferenci Sapphire společnost Siemens představila integraci řešení HiPath ComAssistant a HiPath OpenScape v podnikovém portálu SAP Enterprise Portal. S řešením HiPath ComAssistant si uživatelé mohou přizpůsobit uživatelské rozhraní v SAP iViews, přidávat seznamy volaných osob, ztracených volání nebo flexibilně přesměrovat hovory na jakýkoliv přístroj prostřednictvím služby One Number Service. Mohou také využít početné webové funkce pro filtraci hovorů, e-mailů, hlasových zpráv a faxů. Díky integraci řešení HiPath OpenScape do podnikového portálu SAP Enterprise Portal získají uživatelé SAP iViews přístup ke všem firemním komunikačním prostředkům, včetně hlasových funkcí a služeb, e-mailu nebo funkce instant messaging.

Integrace Siemens HiPath ProCenter do řešení SAP umožňuje sledovat funkce a provoz kontaktního centra přímo v uživatelském rozhraní mySAP Business. Pracovníci kontaktního centra mohou proto tyto funkce využít při všech operacích ve vztahu k obsluze zákazníka. Řada nástrojů pro řízení vztahů se zákazníky Siemens CRM Ready Kit nedávno obdržela od společnosti SAP certifikaci pro integrované komunikační rozhraní (ICI). CRM Ready Kit podporuje integraci funkce řízení vztahů se zákazníky mySAP CRM v řadě řešení HiPath ProCenter.

Společnost Siemens také oznámila, že obdržela cenu SAP Pinnacle Award za rok 2004. Toto ocenění získala za úspěšný vývoj integrace svých řešení pro komunikaci v reálném čase do platformy SAP NetWeaver.

SAP, mySAP, SAP NetWeaver, SAPPHIRE a veškeré další uvedené názvy produktů a služeb společnosti SAP jsou obchodními značkami nebo registrovanými známkami společnosti SAP AG v Německu a dalších zemích. Ostatní obchodní značky jsou vlastnictvím jejich příslušných majitelů.

Siemens

Článek ze dne 21. května 2004 - pátek

MagicFan 3D holografická reklama