logo itpoint.cz

Společnost 2N Telekomunikace vystavovala u protinožců

Firma se úspěšně prezentovala na veletrhu CeBIT Australia, který se uskutečnil v Sydney ve dnech 4. - 5. května 2004. Firma na veletrhu představila svou nabídku GSM bran ATEUS, která v současnosti patří k nejširším v Evropě a pokrývá řadu standardních i speciálních aplikací.

Společnost 2N Telekomunikace se úspěšně prezentovala na veletrhu CeBIT Australia, který se uskutečnil v Sydney ve dnech 4. - 5. května 2004. Firma na veletrhu představila svou nabídku GSM bran ATEUS, která v současnosti patří k nejširším v Evropě a pokrývá řadu standardních i speciálních aplikací. Pozornost návštěvníků veletrhu získaly i nové produkty 2N TELEKOMUNIKACE, zejména digitální IP telefonní ústředna NETSTAR a nové typy GSM bran. Firmě se podařilo navázat spolupráci s novými zákazníky a potenciálními obchodními partnery.

Petra Černouška, ředitele divize zahraničního obchodu 2N Telekomunikace, překvapila zejména vysoká úroveň veletrhu. Řekl : "Na australském CeBITu byla atmosféra plně srovnatelná s hannoverským CeBITem. Podobné bylo i zastoupení vystavovatelů z celého světa. Jsme rádi, že jsme mezi nimi byli i my." Petr Černoušek vyzdvihl také kvalitu kontaktů získaných na obou akcích.

Záběr účasti 2N Telekomunikace na zahraničních prezentačních akcích je v letošním roce velmi široký. Již v březnu se společnost představila na veletrhu TELEXPO v brazilském Sao Paulu a na CeBITu v německém Hannoveru. V květnu navázala účastí na CeBITu v New Yorku a v Austrálii a na veletrhu ITU AFRICA v egyptské Káhiře. V druhé polovině roku se 2N Telekomunikace objeví například na CeBITu v tureckém Istanbulu. Cílem účasti 2N na jmenovaných akcích je oslovit nové mimoevropské trhy s produkty, které již několik let úspěšně exportuje zejména do evropských zemí.

Společnost 2N Telekomunikace dosáhla v loňském roce na zahraničních trzích tržeb ve výši 250 milionů korun, což představuje meziroční nárůst o 45 %. Podíl exportu na celkových finančních výsledcích firmy se přiblížil hodnotě 75 %. Své účasti na mezinárodních akcích vnímá 2N jako příležitost komunikovat s potenciálními zákazníky, dozvědět se více o jejich potřebách a požadavcích a také o podmínkách na lokálních trzích. Zejména díky tomu se 2N jako malé české firmě podařilo uspět i v přímé konfrontaci s mezinárodní konkurencí.

2N Telekomunikace

Článek ze dne 19. května 2004 - středa

Konference SCADA SECURITY 2019