logo itpoint.cz

Společnost Tele2 se svou stížností na Český Telecom neuspěla

Ve sporu mezi Českým Telecomem a společností Tele2 rozhodla Rada pro reklamu ve prospěch Českého Telecomu. Ve třech svých rozhodnutích zamítla stížnosti společnosti Tele2 na aktuální reklamní kampaně s odůvodněním, že vzhledem k četnosti stížností je evidentní, že v daných případech se jedná o konkurenční boj mezi dvěma soutěžiteli.

Ve sporu mezi Českým Telecomem a společností Tele2 rozhodla Rada pro reklamu ve prospěch Českého Telecomu. Ve třech svých rozhodnutích zamítla stížnosti společnosti Tele2 na aktuální reklamní kampaně s odůvodněním, že vzhledem k četnosti stížností je evidentní, že v daných případech se jedná o konkurenční boj mezi dvěma soutěžiteli.

"Neopodstatněné stížnosti dokládají, že naše současná nabídka je tak výhodná, že na ni Tele2 není schopna jinak reagovat," říká Vladan Crha z Českého Telecomu.

Zamítnuté stížnosti, které Tele2 podala na Radu pro reklamu, se týkaly programových balíčků Českého Telecomu s volnými minutami, přílohy v tisku "Vychutnejte si volné minuty od nás" a akční nabídky Českého Telecomu "Nová telefonní linka za výhodnou cenu". 

Nejde o první případ, kdy Tele2 s Českým Telecomem stály před Arbitrážní komisí Rady pro reklamu. V únoru letošního roku předal Český Telecom Radě pro reklamu stížnost na tiskovou a televizní kampaň společnosti Tele2.

Většinou hlasů komise rozhodla, že uvedená kampaň porušuje etický Kodex reklamy a že je ve vztahu ke spotřebitelům zavádějící (viz 20.2. 2004: Reklama TELE2 klamala zákazníky).

Český Telecom

Článek ze dne 15. června 2004 - úterý

Cool letní akce datového centra Coolhousing