logo itpoint.cz

Telekomunikace v českých firmách

Nejnovější studie od Digimark je výsledkem kvantitativního průzkumu trhu, který proběhl v září až říjnu 2004. Výzkumu se zúčastnilo přes 3000 firemních respondentů. Ve studii se zabýváme problematikou hlasových služeb ve firemním sektoru a navazujeme tím na stejně zaměřené výzkumy od roku 2001.

Tato studie je výsledkem kvantitativního průzkumu trhu, který proběhl v září až říjnu 2004. Výzkumu se zúčastnilo přes 3000 firemních respondentů. Ve studii se zabýváme problematikou hlasových služeb ve firemním sektoru a navazujeme tím na stejně zaměřené výzkumy od roku 2001.

Ve studii popisujeme následující oblasti :

Pozice alternativních operátorů na trhu B2B
Celková penetrace služeb alternativních operátorů ve firemním sektoru, vývoj od loňského stavu. Jaká je pozice jednotlivých operátorů v jednotlivých segmentech trhu (místní, meziměstské a mezinárodní hovory, volání na mobilní telefony), jak se vyvíjely podíly na trhu od loňského roku.

Změna operátora a její důvody
Jaký podíl firem uvažuje do 6 měsíců o změně operátora, jaké typy firem o změně uvažují. Jaké mají tyto firmy důvody pro změnu operátora.

Známost značky operátorů
Naše studie se dlouhodobě zabývají otázkou známosti značky jednotlivých operátorů, sledujeme vývoj v této oblasti od roku 2001. Ve studii analyzujeme celkovou známost značky operátorů a spontánní znalost operátorů (kterého operátora respondenti spontánně uváděli jako prvního na mysli).

Preference operátorů
Popisujeme preference operátorů z hlediska odpovědi na otázku, nabídku kterého operátora by respondenti zkoumali jako první.

Věrnost operátorům a účinnost oslovení zákazníků
Na základě preference operátorů ukazujeme indexy věrnosti zákazníků operátorům (tj. jaký podíl zákazníku operátora ho uvedl jako preferovaného) a index účinnosti marketingového působení operátorů (kolik zákazníků ostatních operátorů získal jako preferovaný).

Spokojenost s operátory
Studie se zabývá otázkou spokojenosti zákazníků se službami operátorů. Odděleně analyzujeme podrobněji spokojenost se službami Českého Telecomu a Aliatelu.

Telekomunikační služby
Studie zkoumá zájem firem o různé telekomunikační služby a zjišťuje, jak se využívání těchto služeb za změnilo od roku 2002.

Problémy firem v oblasti hlasových služeb
Studie ukazuje, jaké mají firmy hlavní problémy, které se vyskytují ve firmách při používání hlasových služeb pevné telekomunikační sítě v různých segmentech B2B trhu.

Popisujeme také trendy od roku 2003.

Vážným zájemcům o tuto studii můžeme také poskytnout podrobný přehled obsahu studie včetně detailního přehledu výsledků a statistických charakteristik zúčastněných firem.

Pro podrobnou nabídku nás kontaktujte ZDE.

Digimark

Další studie z roku 2004

Článek ze dne 3. listopadu 2004 - středa

Cool letní akce datového centra Coolhousing