logo itpoint.cz

Téměř půl milionu zákazníků si zvolilo nový cenový program

Více než 490 000 zákazníků Českého Telecomu se již rozhodlo pro některý z nových tarifních programů řady Telefon. Největšímu zájmu se těší cenové programy s volnými minutami - cenový program Telefon 120 (za 335 Kč bez DPH, se 120 volnými minutami na volání) si již objednalo 366 000 zákazníků. Razantní nárůst počtu uživatelů, z nuly na téměř 50 000, zaznamenal také nový program Telefon a Internet 90 + 300.

Více než 490 000 zákazníků Českého Telecomu a.s. se již rozhodlo pro některý z nových tarifních programů řady Telefon. Největšímu zájmu se těší cenové programy s volnými minutami - cenový program Telefon 120 (za 335 Kč bez DPH, se 120 volnými minutami na volání) si již objednalo 366 000 zákazníků. Razantní nárůst počtu uživatelů, z nuly na téměř 50 000, zaznamenal také nový program Telefon a Internet 90 + 300 (za 380 Kč, s 90 volnými minutami na volání a 300 volnými minutami na internet). Přechod na nový program je až do 30.června 2004 bezplatný.

"Český Telecom průběžně rozšiřuje svou nabídku tak, aby si zákazníci mohli zvolit pro ně nejvýhodnější cenový program, který jim přinese úspory na výdajích za telekomunikační služby", uvedl David Duroň, výkonný ředitel pro marketing Českého Telecomu. "V současné době nabízíme našim zákazníkům programy až s 240 volnými minutami pro volání a dokonce až s 660 minutami pro surfování, ale také cenové programy bez kreditu,", doplnil David Duroň.

Nejvýhodnější podmínky pro volání v rámci pevné sítě, pro mobilní volání, mezinárodní volání nebo internet poskytuje cenový plán Universal, který neobsahuje žádný hovorový kredit ani volné minuty.

Správně vybrat nejvýhodnější cenový program usnadňuje zákazníkům internetový pomocník. Poradit se je možné také s operátory na speciální bezplatné lince 800 151 515, v Telefonickém centru služeb 800 123 456 nebo s pracovníky značkových prodejen Telepoint a Telepoint Partner.

Nové cenové programy rozšířily od 1. ledna 2004 dosavadní nabídku cenových programů pro bytové stanice, podnikové stanice a ISDN. Důraz je přitom kladen na přehlednost a srozumitelnost pro zákazníka: řada Telefon 70, 120, 240 (jednoduchý název + počet volných minut na volání), obdobně řada Business 60, 100, 300.

Český Telecom

Článek ze dne 3. června 2004 - čtvrtek