Alternativní telekomunikační operátor Tiscali představil nové, nižší ceny pro uživatele služby Tiscali Call, které budou platné od 1. dubna 2004. Společnost Tiscali snížila své dosud platné ceny za volání až o 22 %. V porovnání s nejpoužívanějším tarifem Home Standard, který nabízí dominantní operátor Český Telecom, mohou nyní uživatelé služby Tiscali Call na ceně telefonních hovorů ušetřit více než 50 %.
Již v současnosti uživatelé služby Tiscali Call šetří na všech typech volání, a to jak ve špičce tak i mimo špičku. Úspor dosahují na hovorech místních, meziměstských, na volání do zahraničí i na volání do mobilních sítí. Díky novým cenám služby Tiscali Call uživatelé ušetří od 10 % (na místních hovorech mimo špičku) až do 54% (na mezinárodních hovorech ve špičce do sousedních zemí - Německa, Rakouska, Polska a Slovenska).
Dalším příkladem významných úspor, které Tiscali Call přináší, jsou místní hovory ve špičce (úspora 14 %), meziměstské hovory (úspora 46 % ve špičce, 41 % mimo špičku), mezinárodní hovory do sousedních zemí mimo špičku (úspora 47 %), mezinárodní hovory do dalších zemí (např. do USA a Velké Británie úspora 48 % ve špičce a 41 % mimo špičku) a volání do mobilních sítí (úspora 24 % ve špičce i mimo špičku).
Služba Tiscali Call je k dispozici prostřednictvím předvolby operátora (carrier pre-selection - CPS). Ke snížení cen však dochází i u služby Tiscali Call 1003, která je nabízena na základě volby operátora (carrier selection - CS). Ani v jednom případě není uplatňován minimální měsíční poplatek. Pokud uživatelé chtějí využít nízkých cen služby Tiscali Call 1003 prostřednictvím volby operátora, stačí před každým voláním jednoduše vytočit předčíslí 1003. U volby operátora není požadován žádný aktivační poplatek. Uživatelé předvolby operátora jsou při volání automaticky připojeni k síti Tiscali a nemusejí zadávat žádné předčíslí. U této varianty je jednorázový aktivační poplatek 250 Kč.
A konečně jako bezplatná součást služby je uživatelům nabízen přístup k podrobnému výpisu telefonních hovorů prostřednictvím internetu. Tento výpis zahrnuje čas, délku a cenu každého telefonátu a je k dispozici během celého měsíce.
Další informace o službě Tiscali Call naleznete na webových stránkách hlas.tiscali.cz nebo je můžete získat telefonicky na lince Zákaznického servisu Tiscali 844 184184.
Článek ze dne 25. března 2004 - čtvrtek