logo itpoint.cz

Účty Českého Telecomu jsou od května nižší

Méně za telefonování a připojení k internetu platí od května zákazníci Českého Telecomu a.s. Společnost využila snížení základní sazby DPH z 22 % na 19 % a nižší daň bezprostředně promítla do cen svých služeb. Od 1. května 2004 zařadil Český Telecom do své nabídky také několik novinek. K nejvýraznějším patří dva zcela nové cenové programy - Telefon Universal dialog a Business Universal dialog.

Méně za telefonování a připojení k internetu platí od května zákazníci Českého Telecomu a.s. Společnost využila snížení základní sazby DPH z 22 % na 19 % a nižší daň bezprostředně promítla do cen svých služeb.

Od 1. května 2004 zařadil Český Telecom do své nabídky také několik novinek. K nejvýraznějším patří dva zcela nové cenové programy :

"Nové programy jsme připravili pro zákazníky, kteří svou linku využívají především pro dlouhá volání a pro všechny, kteří nechtějí přemýšlet o tom, je-li jejich hovor dálkový nebo místní, ani se při telefonování vázat na denní dobu," uvedl David Duroň, výkonný ředitel pro marketing Českého Telecomu a dodal : "s jednotnou cenou za jakýkoli hovor v pevné síti programy "dialog" vhodně doplňují portfolio našich služeb. Vybrat si program na míru dnes může skutečně každý zákazník."

Stejně jako cenový program Telefon Universal (Český Telecom jej představil na začátku roku) je také Telefon Universal dialog ve většině sledovaných parametrů výhodnější než srovnatelné nabídky ostatních operátorů. Při měsíčním paušálu 495 Kč bez DPH, mohou zákazníci celou hodinu telefonovat dálkově, místně, ve špičce i mimo ni za jednotnou cenu 9,90 Kč bez DPH. Při jedné hodině volání tak zákazník v průměru zaplatí 0,165 Kč za minutu. Po překročení 60 minut volání je dále účtováno nízké hovorné, které je shodné se sazbami Telefonu Universal. Cenový program Telefon Universal dialog neobsahuje volné minuty a lze jej kombinovat s výhodnými nadstavbovými programy pro mobilní volání, mezinárodní volání nebo internet, které jej ještě více zatraktivňují.

Objednávat nové programy je možné standardními způsoby: telefonicky na bezplatné lince telefonického centra služeb 800 15 15 15 a 800 123 456 (v pracovní dny od 7:00 do 22:00 hodin), na internetu http://www.telecom.cz, osobně ve všech značkových prodejnách TELEPOINT a TELEPOINT Partner nebo u autorizovaných prodejců.

Český Telecom

Článek ze dne 4. května 2004 - úterý