logo itpoint.cz

Veřejnost po roce opět ocenila Oskarovu image

Oskarova image přitahuje. V rámci osmého ročníku národní soutěže Rhodos získal Oskar podruhé za sebou Cenu veřejnosti za nejpůsobivější image. Cena je udělována na základě výsledků hlasování v anketě široké veřejnosti. Soutěž o nejpůsobivější image pořádá již osmým rokem sdružení Rhodos, které tvoří společnosti GfK Praha, Ogilvy CID, Galateia vydavatelství Economia.

Oskarova image přitahuje. V rámci osmého ročníku národní soutěže Rhodos získal Oskar podruhé za sebou Cenu veřejnosti za nejpůsobivější image. Cena je udělována na základě výsledků hlasování v anketě široké veřejnosti na serveru iDNES.cz. Na základě otázky : "Která firma, dle Vašeho názoru, má na českém trhu nejpůsobivější image ?" dalo svůj hlas Oskarovi v on-line anketě celkem 24% všech zůčastněných.

"Vítězství je pro nás o to cennější teď, kdy Oskar razantně změnil image. Cena je důkazem, že veřejnost naši novou komunikaci vnímá pozitivně," říka Igor Přerovský, viceprezident Oskara pro značku a komunikaci. "Produkty lze imitovat, ale image je opravdu jedinečná. Těší nás, že to u Oskara vnímají nejen odborníci na komunikaci, ale dlouhodobě i veřejnost."

Soutěž o nejpůsobivější image pořádá již osmým rokem sdružení Rhodos ( www.rhodos.cz ), které tvoří společnosti GfK Praha, Ogilvy CID, Galateia vydavatelství Economia. Cílem soutěže je ohodnotit image jednotlivých společností a ve vybraných devatenácti oborech výroby a služeb vybrat tři firmy s nejpůsobivější image. Vítěze pak určuje průzkum mezi 500 vrcholovými manažery z náhodně vybraných firem v celé České republice. Společnost s nejlepší image volili také veřejnost a novináři.

Oskar

Článek ze dne 27. května 2004 - čtvrtek

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux