logo itpoint.cz

Výsledky dubnového průzkumu využívání inernetu v Evropě

Společnost Nielsen//NetRatings, celosvětová norma pro měření a analýzu internetovvých uživatelů zveřejnila svůj "Evropský regionální index internetových uživatelů" za duben 2004.

Společnost Nielsen//NetRatings, celosvětová norma pro měření a analýzu internetovvých uživatelů zveřejnila svůj "Evropský regionální index internetových uživatelů" za duben 2004.

Počet individuálních uživatelů v Evropě, kteří se k internetu připojují z domácích PC v zemích, jež společnost Nielsen//NetRatings měří s použitím panelové metodiky, vykazuje dále stoupající tendenci. V dubnu 2004 bylo zaregistrováno 102 milionů aktivních uživatelů s tím, že přes 150 milionů lidí má doma přístup na internet přes PC. Ve stejném období strávil každý evropský aktivní uživatel v průměru přes 10 hodin surfováním po síti, během 21 připojení za měsíc.

Významné je zjištění, že v dubnu poprvé obsadila první místo mezi evropskými značkami, jež soutěží s velkými americkými společnostmi o vedoucí postavení na evropském internetovém trhu, italská firma. Se svými 13,7 miliony unikátními návštěvníky dosáhla evropská internetová a komunikační společnost Tiscali celkového podílu 13,4 % ze všech uživatelů, připojujících se na internet z domácích PC ve všech zemích, které Nielsen//NetRatings měří pomocí panelu.

"Máme skutečně velkou radost, že je na evropském trhu tak úspěšná právě italská značka," říká Daniele Sommavilla, regionální ředitelka společnosti Nielsen//NetRatings pro jižní Evropu. "Je to další důkaz toho, že italský trh dokáže nejen dobře fungovat, ale i vyniknout v konkurenci globálních aktérů."

"Náš portál je velmi významným nástrojem, jímž zákazníky získáváme a udržujeme si je, čímž výběr a organizace obsahu nabývá strategického a rozhodujícího významu. Výsledek šetření firmy Nielsen//NetRatings je dalším potvrzením skutečnosti, že jdeme správným směrem. Naším trhem je Evropa a po dokončení důležitého integračního procesu je pro nás dnes postavení vedoucí evropské značky on-line velkým zadostiučiněním," říká Mario Mariani z oddělení obchodního rozvoje v ústředí společnosti Tiscali.

Nielsen//NetRatings je společnost, která představuje celosvětovou normu pro měření a analýzu uživatelů internetu. Firemní klientele poskytuje cenné informace o vlastním podnikání. Nielsen//Ratings je hlavním zdrojem spolehlivých údajů o dění na internetu a výzkumu digitálních médií ohledně využívání webových stránek, online reklamy, spotřebitelských přístupů a analýzy konkurence.

Další informace o společnosti najdete na adrese: http://www.nielsen-netratings.com

Tiscali

Článek ze dne 1. července 2004 - čtvrtek

Cool letní akce datového centra Coolhousing