logo itpoint.cz

Vysoká spokojenost se službami společnosti Contactel

Podle výsledků průzkumu spokojenosti firemní klientely je naprostá většina zákazníků se službami spokojena. Contactel dosáhl v průzkumu provedeném prostřednictvím metodologie TRI*M velmi dobrého výsledku, který jej řadí mezi nejlepší evropské společnosti.

Zákazníci společnosti Contactel, vedoucího poskytovatele telekomunikačních služeb a řešení, jsou s jejími službami vysoce spokojeni. Prokázal to nedávný průzkum spokojenosti zákazníků realizovaný nezávislou agenturou NFO AISA.

Výsledek průzkumu spokojenosti firemní klientely společnosti Contactel jasně ukázal, že naprostá většina zákazníků je se službami spokojena. Společnost dosáhla v průzkumu provedeném prostřednictvím metodologie TRI*M velmi dobrého výsledku, který ji řadí mezi nejlepší evropské společnosti.

"Výstupy z průzkumu mne skutečně velmi potěšily," říká Henning Soeby, generální ředitel společnosti Contactel. "Cením si zejména skutečnosti, že Contactel se může směle srovnávat s jinými evropskými poskytovateli hlasových služeb pro firemní subjekty prostřednictvím pevných linek."

Mezi nejlépe hodnocené produktové skupiny patřila oblast komplexních řešení integrujících hlasové a datové služby a připojení k internetu, mezi které patří Business Connect a Contactel Forum.

Contactel

Článek ze dne 14. září 2004 - úterý

Cool letní akce datového centra Coolhousing