logo itpoint.cz

WEB Českého Telecomu - marketingová trefa roku 2004

Na třetím místě se v letošním ročníku hodnocení webových stránek nejobdivovanějších českých firem WebTop100 umístil Český Telecom. Internetové stránky zároveň obdržely prestižní ocenění Marketingová trefa roku 2004, které se uděluje za web s největší marketingovou hodnotou.

Na třetím místě se v letošním ročníku hodnocení webových stránek nejobdivovanějších českých firem WebTop100 umístil Český Telecom. Internetové stránky zároveň obdržely prestižní ocenění Marketingová trefa roku 2004, které se uděluje za web s největší marketingovou hodnotou.

"Obdržená ocenění nás velice těší a současně zavazují k neustálému zlepšování naší internetové prezentace. Začátkem září jsme provedli facelift našich stránek a významně posílili hardwarovou konfiguraci našeho řešení," uvedl Pavel Foršt, manažer elektronických médií. "Jen za prvních 8 měsíců tohoto roku shlédlo stránky Českého Telecomu přes 3,6 milionu návštěvníků," doplnil Pavel Foršt.

Mezi nejvýraznější změny, které zaregistruje návštěvník na první pohled na www.telecom.cz, patří kromě vizuální podoby také zjednodušení navigace a její uzpůsobení potřebám zákazníků což vedlo ke zlepšení přehlednosti. Český Telecom má také jako jedna z prvních telekomunikačních společností webové stránky odpovídající standardům W3C.

Přes 50 tisíc klientů využilo od začátku roku 2004 webové stránky Českého Telecomu k objednávce či ke změně stávající služby nebo k nákupu telefonu, modemu či faxu v internetovém obchodě Telepoint on-line. Mezi nejnavštěvovanější a nejobjednávanější služby přitom patří vysokorychlostní přístup k internetu – Internet Expres. Velkou návštěvnost mají také stránky cenových programů, poradce pro výběr cenového programu a unikátní interaktivní ceník služeb.

V loňském ročníku hodnocení webových stránek ekonomicky nejsilnějších českých firem WebTop100 se webové stránky Českého Telecomu staly absolutním vítězem. Český Telecom se dostal také mezi finalisty International Business Awards v kategorii nejlepší firemní internetová prezentace – domovská stránka, která byla jednou z nejvíce obsazených a do finále se probojovalo pouze šest firem z celého světa.

Český Telecom

Článek ze dne 1. října 2004 - pátek

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou