logo itpoint.cz

CDMA petice

Jako zákazníci služby Eurotel Data Express se cítíme podvedeni a poškozeni dlouhodobou mimořádně nekvalitní a stále se zhoršující úrovní této služby. Realita, které jsou tisíce platících uživatelů nuceni denně čelit, je v příkrém a zásadním rozporu s dlouhodobou reklamní kampaní, kterou se firma Eurotel snaží nalákat další a další zákazníky ...

Díky všem, kteří se nás snažíte podpořit, pamatujte na to, že v jednotě je síla, a že jako skupina dosáhneme mnohem víc, než jako jednotlivec. Je důležité si uvědomit i to, že pokud v současné době nemáte problémy s CDMA může se všechno změnit, ze dne na den ...

Eurotel Praha s. r. o.
Vyskočilova 1442/1b, P.O.BOX 70
140 21 Praha 4
Česká republika

PETICE UŽIVATELŮ SLUŽBY EUROTEL DATA EXPRESS

Jako zákazníci služby Eurotel Data Express se cítíme podvedeni a poškozeni dlouhodobou mimořádně nekvalitní a stále se zhoršující úrovní této služby. Realita, které jsou tisíce platících uživatelů nuceni denně čelit, je v příkrém a zásadním rozporu s dlouhodobou reklamní kampaní, kterou se firma Eurotel snaží nalákat další a další zákazníky :

"... e-maily přijmete téměř okamžitě, dokonce i s velkými přílohami. Hudbu, video i další formy multimediální zábavy budete stahovat velmi rychle. Šetřete svůj čas a surfujte na internetu bez zbytečného čekání na načtení stránky, stahujte z internetu i velké soubory pětkrát rychleji než běžným internetovým připojením".

Kromě krátkého úvodního období poskytování této služby a "zkušebního" provozu modemů (které jsou zjevně rychlostně zvýhodňovány) je však skutečnost diametrálně jiná.

Rychlost připojení zůstává velmi často a dlouhodobě na úrovních 20 – 80 kbps, stahování i malého souboru si vyžádá spoustu času, načítání běžných stránek trvá 20 – 60 vteřin (což je až 2 x pomaleji než u běžného dial-upu) a rychlost uploadu je do té míry tristní a nepoužitelná, že například odeslání 1MB souboru trvá 10 – 15 minut. Naplnění podstaty pojmu "klamavá reklama" je v tomto případě více než zjevné.

Odpovědí Eurotelu na oprávněné stížnosti uživatelů jsou však většinou jen formální všeobecné fráze operátorů (které v ničem nepomohou) anebo předtištěné a nakopírované hromadné texty zasílané jako paušální odpověď na většinu písemných stížností. Vrcholem "péče o zákazníky" je nedávné zpoplatnění linky technické podpory.

Jako zákazníci platící 1100 korun měsíčně za službu "vysokorychlostní internet" se s tímto stavem a přístupem firmy Eurotel odmítáme smířit. Zejména ne s nejčastějším argumentem, tvrdícím, že "nic není garantováno".

Jak je všeobecně známo, pojem "vysokorychlostní internet" je poměrně přesně definován a ve škále rychlostí mu patří místo zhruba od 256 kbps. Je přirozené, že každá síť má své výkyvy, ovšem musí se pohybovat v adekvátním rozmezí, v žádném případě ne v hodnotách nejpomalejších existujících připojení nebo ještě hluboko pod nimi.

Jako platící zákazníci apelujeme na firmu Eurotel, aby současnou krajně neuspokojivou situaci začala bez prodlení konstruktivně a plodně řešit.

Žádáme naplnění těchto bodů

V Praze 26.1. 2005

Pokud se chcete, ZDE můžete petici podepsat.

CDMA petice

Článek ze dne 28. ledna 2005 - pátek

I když neplatíte nejvíc? Do 30 dnů? Vzory textů, emailů, inzerátů. Fungují.
Vyzkoušejte a objednejte si novou verzi oblíbeného 3D modeláře.
Trápí vás zubař? Co vám může pomoci?