logo itpoint.cz

Český Telecom nabídne více bezplatného volání, snižuje ceny

Více bezplatného volání, nižší měsíční paušál a snížené hovorné do většiny směrů získají v dubnu automaticky zákazníci Českého Telecomu, kteří využívají některý z programů s bezplatnými hovory (Telefon Víkend, Telefon Volno). Objednávat si vylepšené programy mohou samozřejmě všichni zákazníci společnosti. Spolu se zvýhodněním programů upravil Český Telecom jejich názvy tak, aby logicky odpovídaly většímu množství bezplatných hovorů, a to na Telefon Volno a Telefon Volno Plus.

Více bezplatného volání, nižší měsíční paušál a snížené hovorné do většiny směrů získají v dubnu automaticky zákazníci Českého Telecomu, kteří využívají některý z programů s bezplatnými hovory (Telefon Víkend, Telefon Volno). Objednávat si vylepšené programy mohou samozřejmě všichni zákazníci společnosti.

Spolu se zvýhodněním programů upravil Český Telecom jejich názvy tak, aby logicky odpovídaly většímu množství bezplatných hovorů, a to na Telefon Volno a Telefon Volno Plus.

Přejmenování přehledně uvádí tabulka :

Starý cenový program Od dubna 2005 pod názvem
Telefon Víkend Telefon Volno
Telefon Volno Telefon Volno Plus

"Programy Telefon Volno a Volno Plus umožní našim zákazníkům volat tak často, jak potřebují. Upravené verze zákazníkům přinášejí až 4,5 dne bezplatného volání mimo špičku a značné úspory na hovorném," uvedl Simon Anthony Burckhardt, výkonný ředitel pro marketing Českého Telecomu.

Stávající uživatelé současných cenových programů nemusí o změny žádat, jejich programy budou automaticky převedeny do výhodnější podoby. Současně se změní i názvy jejich programů (případně balíčků).

Cenový program Telefon Volno

Cenový program Telefon Volno Plus

Bezplatná volání s cenovými programy Volno a Volno plus (a nadstavbovými balíčky Volno a Volno Plus) se vztahují na místní a dálkové hovory v pevné síti. Hovory jsou zcela zdarma po dobu třiceti minut, po uplynutí této doby je volání účtováno po minutách. Počet po sobě jdoucích hovorů není omezen.

Objednávat cenové programy je možné prostřednictvím internetu - http://www.teleco.cz, značkových prodejen Telepoint nebo v Telefonickém centru služeb 800123456. To je v provozu nonstop – tedy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Český Telecom

Článek ze dne 1. dubna 2005 - pátek