logo itpoint.cz

Český Telecom snižuje měsíční poplatky, zlevňuje hovorné a dává e-účet zdarma

Český Telecom nabízí celkem pět základních cenových programů pro domácnosti a čtyři zvýhodněné cenové programy pro použití se službami Internet Expres. Vedle toho si všichni zákazníci mohou kombinovat své cenové programy s nadstavbovými balíčky, které umožňují další slevy pro volání v pevné síti, na mobilní telefony nebo do zahraničí.

Nižší měsíční poplatky a snížené hovorné do všech směrů přinesou zákazníkům Českého Telecomu nové cenové programy. Nová struktura cenových programů představuje zjednodušení a lepší kontrolu nad telefonním účtem.

"Těší mě, že můžeme představit kompletní nabídku cenových programů. Začali jsme s programy pro bezplatná volání Telefon Volno a Telefon Volno Plus, které již nyní využívá více než 30 000 zákazníků," uvedl výkonný ředitel pro marketing, Simon Burckhardt. "Dnes přicházíme s dalšími novinkami, kterými chceme motivovat k neomezenému používání pevné linky, například s velmi levným víkendovým hovorným u základních tarifů, řadou doplňkových služeb zdarma nebo speciálními slevami pro uživatele Internetu Expres," doplnil Simon Burckhardt.

Český Telecom nabízí celkem pět základních cenových programů pro domácnosti a čtyři zvýhodněné cenové programy pro použití se službami Internet Expres. Vedle toho si všichni zákazníci mohou kombinovat své cenové programy s nadstavbovými balíčky, které umožňují další slevy pro volání v pevné síti, na mobilní telefony nebo do zahraničí.

Nově zákazníci získávají zdarma například e- účet (elektronický účet s detailním rozpisem hovorů včetně volání v rámci právě probíhajícího měsíce), CLIP (zobrazení čísla volajícího na displeji telefonu) nebo Memobox ("neviditelný" telefonní záznamník). Se službou PřáTelé (sleva 10 % oproti tarifu na volání na 5 zvolených čísel) lze nyní volat do jakékoli sítě.

Nabídka starých programů byla ukončena rozhodnutím Českého telekomunikačního úřadu. Již nyní mají všichni zákazníci možnost vybírat si cenové programy a nadstavbové balíčky z nové nabídky.

Poradit se o nejvýhodnější variantě mohou nepřetržitě s operátory na bezplatné lince 800151515.

Zákazníci, kteří se nechtějí zabývat výběrem nových programů si nemusí dělat starosti. Zvolíme jim variantu nejbližší stávajícímu cenovému programu. Všem zákazníkům změna přinese stejný nebo ve většině případů nižší měsíční paušál a výhodnější minutové ceny. Od června již budou všichni zákazníci používat nové výhodnější cenové programy.

Základní přehled nových cenových programů a nadstavbových balíčků naleznete ZDE.

Český Telecom

Článek ze dne 29. dubna 2005 - pátek

Cool letní akce datového centra Coolhousing