logo itpoint.cz

Contactel mění image

Contactel, vedoucí poskytovatel telekomunikačních služeb a řešení, se od 1. července veřejnosti prezentuje prostřednictvím nové image, která lépe odráží jeho filosofii a přístup k zákazníkům.

Contactel, vedoucí poskytovatel telekomunikačních služeb a řešení, se od 1. července veřejnosti prezentuje prostřednictvím nové image, která lépe odráží jeho filosofii a přístup k zákazníkům.

Dosavadní image, reprezentovaná verbálně sloganem "Příjemná skutečnost" a graficky motivem holuba, již nevyhovovala pro komunikaci hlavního sdělení.

Tím je "Výjimečná péče o zákazníky" - představuje jej slogan "Držíme slovo" a vizuální ztvárnění, v němž nevystupují anonymní osoby, ale sami zaměstnanci společnosti Contactel.

"Nová image plně vyjadřuje naše krédo, že zákazník je pro nás vždy na prvním místě," říká David Capoušek, marketingový ředitel společnosti Contactel. "Sdělujeme zákazníkům, že děláme všechno pro to, abychom jim poskytli vše, co potřebují, že si jich vážíme a proto jim slibujeme jen to, co můžeme splnit, a ne vzdušné zámky. Protože nejsme suchaři, neodpustili jsme si malou hříčku, k níž slogan "Držíme slovo" přímo vybízel. Ostatně, přesvědčte se sami."

Závěrem je třeba dodat, že předchozí "holubí" kampaň zaznamenala pozitivní ohlas u odborné i laické veřejnosti. V roce 2004 se například dostala do shortlistu ocenění I.Reklama v kategorii Informační a komunikační technologie. "Nic ale netrvá věčně. Holubovi děkujeme, za rok a půl odvedl opravdu dobrou práci," uzavírá David Capoušek.

Contactel

Článek ze dne 8. července 2005 - pátek

Cool letní akce datového centra Coolhousing