logo itpoint.cz

Contactel spustil pilotní provoz nového produktu Easy Connect

Služba je určena dynamickým firmám, které hledají kvalitní připojení k internetu spolu s jednoduchým řešením hlasových služeb na bázi VoIP za příznivou cenu.

EasyConnect je řešení na bázi VoIP, které zahrnuje internet, hlasovou a faxovou službu.

EasyConnect je řešení na bázi VoIP, které zahrnuje internet, hlasovou a faxovou službu, a které využívá technologie xDSL od Telenoru. Zákazník už nemusí platit cokoli Českému Telecomu - bude mít jen jediný účet za telekomunikační služby od Contactelu.

Produkt bude prodáván jako samoinstalační baliček (řešení podobné ADSL Contact), bude zajištěn automatický provisioning a samoobslužná aplikace pro administraci účtu. Jednoduše řečeno, zákazník dostane balíček se vším potřebným vybavení (CPE se dvěma linkami), připojí si PC, telefon a fax, nastaví si přes internet e-mailový účet a může začít provozovat svoji "small office/home office" na technologii VoIP.

SLUŽBA EASY CONNECT NABÍZÍ

Současně každý uživatel získává dvě nezávislé telefonní linky s veřejnými čísly a celou řadu užitečných funkcí (identifikace volajícího, hlasové schránky, přesměrování, rychlá volba, konferenční hovory atd.) a unikátní ceny za volání – místní a meziměstská volání za 0,80 Kč bez DPH, volání v rámci sítě Contactel zdarma, prostor pro internetovou prezentaci a e-mailové schránky (10 e-mailových schránek).

Máte jen jeden měsíční paušál a jen jednoho poskytovatele telekomunikačních služeb.

Pilotní provoz bude probíhat do konce roku. Pokud vše proběhne podle očekávání, druhého ledna 2006 bude produkt spuštěn do standardního provozu – EasyConnect bude mít své produktové stránky na webu a bude distribuován přes všechny standardní prodejní kanály Contactelu.

Článek ze dne 19. prosince 2005 - pondělí