logo itpoint.cz

Email Response Index - telekomunikační společnosti

Email Response Index poskytuje relevantní informaci o tom, jak zodpovědně jednotlivé subjekty přistupují v rámci svých zákaznických center k problematice emailové komunikace se svými současnými či potenciálními zákazníky. Výsledný index je kombinací informací o tom, zda-li testovaný subjekt reagoval na emailové dotazy, jaká byla rychlost reakce a jaká byla kvalita odpovědi. Maximální hodnota Email Response Indexu se rovná 100.

United Interactive představuje – v roce 2005 celkově již podruhé (po bankovním sektoru) – výsledky edice reportů Email Response Index (ERI). Email Response Index poskytuje relevantní informaci o tom, jak zodpovědně jednotlivé subjekty přistupují v rámci svých zákaznických center k problematice emailové komunikace se svými současnými či potenciálními zákazníky. Výsledný index je kombinací informací o tom, zda-li testovaný subjekt reagoval na emailové dotazy, jaká byla rychlost reakce a jaká byla kvalita odpovědi. Maximální hodnota Email Response Indexu se rovná 100.

Poprvé v roce 2005 (jinak ale celkově již potřetí) byl podroben Email Response Indexu také TELEKOMUNIKAČNÍ sektor.

Sběr dat probíhal v únoru 2005, přičemž bylo testováno opět 16 telekomunikačních společností a 3 mobilní operátoři.

Hlavní zjištění k segmentu telekomunikačních společností :



Hlavní zjištění k segmentu mobilních operátorů :



Metodika

Email Response Index poskytuje relevantní informaci o tom, jak zodpovědně jednotlivé subjekty přistupují v rámci svých zákaznických center k problematice emailové komunikace se svými současnými či potenciálními zákazníky. Výsledný index je kombinací informací o tom, zda-li testovaný subjekt reagoval na emailové dotazy, jaká byla rychlost reakce a jaká byla kvalita odpovědi. Maximální hodnota Email Response Indexu se rovná 100.

Email Response Index je zároveň součástí NetEval Indexu – indexu, který United Interactive používá jako výzkumnou měnu kombinující kvantitativní a kvalitativní techniky společně s hloubkovou analýzou pro definici úrovně základních atributů on-line prezentací společností v interakci s vlastními uživateli.

United Interactive

Článek ze dne 25. února 2005 - pátek

Chraňte svá data v cloudovém řešení na míru