logo itpoint.cz

Expres Klik - rychlejší internet na jedno kliknutí

Český Telecom představuje unikátní službu Expres Klik, která umožňuje zvýšit rychlost připojení k internetu. Každý uživatel služeb Internet Expres Doma si může jedním kliknutím dočasně zvýšit rychlost připojení k internetu. Této možnosti využijí všichni, kteří chtějí vyzkoušet výhody vyšší rychlosti, nebo například jednorázově stáhnout větší objem dat, film, hudbu či nový software.

Český Telecom představuje unikátní službu Expres Klik, která umožňuje zvýšit rychlost připojení k internetu. "Každý uživatel služeb Internet Expres Doma si může jedním kliknutím dočasně zvýšit rychlost připojení k internetu. Této možnosti využijí všichni, kteří chtějí vyzkoušet výhody vyšší rychlosti, nebo například jednorázově stáhnout větší objem dat, film, hudbu či nový software. Představením této služby Český Telecom znovu dokazuje své rozhodnutí přicházet na český trh s inovativními a funkčně bohatými službami. Expres Klik je jednou z prvních služeb tohoto typu na světě", vysvětluje výkonný ředitel pro marketing Českého Telecomu, Simon Burckhardt.

Cena Expres Kliku začíná na 49 korunách (bez DPH) na 24 hodin za zvýšení rychlosti o jednu úroveň služeb Internet Expres Doma (například ze 128 kb/s na 512 kb/s). Samozřejmě, že rychlost si lze zvýšit i o několik úrovní najednou. Při využití Expres Kliku se také přiměřeně navýší datové limity. Ve správě svého účtu každý zákazník navíc vidí aktuální objem přenesených dat.

Vysokorychlostní internet prostřednictvím pevné linky již využívá více než 170 tisíc zákazníků. Služby Internet Expres jsou k dnešnímu dni dostupné v 1094 lokalitách v celé České republice, což znamená více než 90 % všech telefonních linek. Od počátku roku se zvýšil počet lokalit pokrytých vysokorychlostním internetem o 31 %.

Podle průzkumu provedeného Českým Telecomem si noví zákazníci pořizují služby Internet Expres především díky možnosti připojení k internetu po 24 hodin denně (74 %) a také faktu, že za přístup k internetu platí jenom měsíční poplatek (41 %). Nejčastěji používají noví zákazníci služby Internet Expres k hledání informací (80 %) a posílání e-mailů (82 %). Hodně nových zákazníků využívá i elektronické bankovnictví (42 %).

Český Telecom

Článek ze dne 14. července 2005 - čtvrtek

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou