logo itpoint.cz

FAYN.CZ upozorňuje na plánovaný výpadek služeb a změnu adresy gatekeeperu

Plánovaný výpadek proběhne v noci ze středy 14. na čtvrtek 15. 9. 2005 od 23.00 do 7.00 hod. Od čtvrtka od 7.00 hod. do neděle 18. 9. 2005, 7.00 hod. může ve výjimečných případech docházet k dalším krátkodobým výpadkům.

PLÁNOVANÝ VÝPADEK

Plánovaný výpadek proběhne v noci ze středy 14. na čtvrtek 15. 9. 2005 od 23.00 do 7.00 hod. Od čtvrtka od 7.00 hod. do neděle 18. 9. 2005, 7.00 hod. může ve výjimečných případech docházet k dalším krátkodobým výpadkům.

Stav chodu služeb od do
Úplný výpadek služeb Středa 14. 9. 2005 / 23:00 hod. Čtvrtek 15. 9. 2005 / 07:00 hod.
Krátkodobé výpadky Čtvrtek 15. 9. 2005 / 07:00 hod. Neděle, 18. 9. 2005 / 07:00 hod.

Pozor ! Přestože vyvineme maximum úsilí k co nejrychlejšímu opětovnému zprovoznění služeb, může dojít k prodloužení výpadku až o několik hodin.

V případě nedostupnosti našich služeb po vypršení výše uvedeného časového intervalu budou aktuální informace umístěny na fayn.cz..

Omouváme se vám za případné komplikace a děkujeme za pochopení.

ZMĚNA ADRESY GATEKEEPERU

V souvislosti se změnou poskytovatele připojení k internetu je nutné, abyste provedli 2 jednoduché kroky, jak je popisujeme dále. Tyto změny proveďte nejdříve ve středu 14.9. 2005 ve 23.00 hod. Jestliže následující změny provedete dříve, nebudou vaše hovory v síti FAYN.CZ úspěšně propojeny.

V případě, že je vám následující návod nesrozumitelný nebo se setkáte s technickými problémy, které v něm nejsou uvedeny, obraťte se na naše Oddělení péče o zákazníky.

1. Používáte-li aplikaci FAYN

Spusťte aplikaci Fayn (v MS Windows tlačítko Start > Programy > Voipac fayn > fayn PC Phone). Přejděte do dialogového okna Nastavení a v navigačním menu klepněte na odkaz Gatekeeper.

Jako primární a sekundární IP adresu uveďte následující hodnoty :

Stiskněte tlačítko OK a restartujte aplikaci Fayn.

Jestliže aplikace Fayn vrací chybu při spojení s Gatekeeperem, můžete využít přímých IP adres :

Znovu stiskněte tlačítko OK a restartujte aplikaci Fayn.

Pokud aplikace Fayn stále vrací chybu, kntaktujte Oddělení péče o zákazníky.

2. Používáte-li Fayn Net Phone 210

Stiskněte na klávesnici telefonu tlačítko SELECT (Menu) a navolte tuto sekvenci čísel: 3 – 4 – 1 – 1 – 3. Takto se dostanete k možnosti nastavit primární adresu gatekeeperu.

Na displeji telefonu se zobrazí aktuálně nastavený gatekeeper. Odpovídá-li zobrazená adresa adrese gkp.fayn.cz, ponechejte aktuální nastavení beze změny a stiskněte tlačítko SELECT (Zpět).

Pokud zobrazená adresa neodpovídá (např. je nastavena přímá IP adresa), zadejte pomocí klávesnice telefonu adresu gkp.fayn.cz. Po správném zadání této adresy stiskněte tlačítko SELECT (Zpět).

Následně tento postup opakujte pro sekundární adresu gatekeeperu. Postup je totožný jako výše uvedený, pouze sekvence čísel pro přístup k nastavení sekundární adresy je odlišná: 3 – 4 – 1 – 1 – 4.

POMOC

Nevíte si rady se změnou adresy gatekeeperu ? Nedaří se vám změnu provést nebo nerozumíte našemu návodu ? Nevadí ! Kontaktujte naše Oddělení péče o zákazníky :

Článek ze dne 14. září 2005 - středa

Cool letní akce datového centra Coolhousing