logo itpoint.cz

Genesys představuje řešení kontaktního centra na platformě SIP

Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, představuje nové řešení kontaktního centra - Genesys Session Initiation Protocol (SIP). Umožňuje kontrolovanou komunikaci se zákazníky na jakékoli infrastruktuře založené na standardu SIP a to bez ohledu na původního dodavatele infrastruktury. Řešení je klíčovou součástí strategie Genesys, která si klade za cíl poskytovat otevřenou IP infrastrukturu pro kontaktní centra.

Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, představuje nové řešení kontaktního centra - Genesys Session Initiation Protocol (SIP). Umožňuje kontrolovanou komunikaci se zákazníky na jakékoli infrastruktuře založené na standardu SIP a to bez ohledu na původního dodavatele infrastruktury. Řešení je klíčovou součástí strategie Genesys, která si klade za cíl poskytovat otevřenou IP infrastrukturu pro kontaktní centra.

"Genesys SIP řešení umožňuje sledovat vytížení a práci operátorů kontaktního centra a nabízí ucelenou řadu nástrojů pro řízení komunikace se zákazníky - segmentace zákazníků, řazení a směrování hovorů, reportování a kontrola hovorů," upřesnil Martin Veselka, manažer Genesys Telecommunications Laboratories. Řešení je integrováno do otevřené platformy Genesys Customer Interaction Management, která umožňuje kompletní řízení a vyhodnocování komunikace se zákazníky.

Podniky přecházejí ke kontaktním centrům na platformě IP (Internet Protocol), protože IP technologie umožňuje virtuálně sloučit několik geograficky oddělených call center do jediného, centrálně je řídit a konsolidovat veškerý jejich provoz. Technologie IP také poskytuje jednoduchou integraci s obchodními procesy a podnikovými aplikacemi.

Obchodní výhody :

Technologické výhody :

Genesys je zatím jedinou společností, která zajišťuje všechny zmíněné výhody nezávisle na používaných technologiích včetně nových IP komponent, TDM platforem a hybridních prostředí.

"Genesys od počátku vynikala na trhu kontaktních center díky nabídce otevřených softwarových platforem. Rozšířením využití otevřené architektury v prostředí IP kontaktních center jsou tak podniky schopny těžit jak z obchodních tak také finančních výhod IP díky využití osvědčeného řešení pro kontaktní centra," řekla Seema Lall, analytik společnosti Analyst, Frost & Sullivan.

Genesys Telecommunications Laboratories

Článek ze dne 13. června 2005 - pondělí

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou