logo itpoint.cz

Image značek operátorů hlasových služeb

Studie společnosti Digimark  je založena na kvantitativním průzkumu trhu, který proběhl v únoru 2005. Výzkumu se zúčastnilo 2102 firemních respondentů po očištění dat. Studie se zaměřuje na hodnocení image značek operátorů respondenty ve firmách, znalost reklamy operátorů v jednotlivých médiích a souvislosti známosti reklamy operátorů v médiích a hodnocení jejich značek.

Studie je založena na kvantitativním průzkumu trhu, který proběhl v únoru 2005. Výzkumu se zúčastnilo 2102 firemních respondentů po očištění dat. Studie se zaměřuje na hodnocení image značek operátorů respondenty ve firmách, znalost reklamy operátorů v jednotlivých médiích a souvislosti známosti reklamy operátorů v médiích a hodnocení jejich značek.

Studie se orientuje na tato témata :

Vážným zájemcům o tuto studii můžeme také poskytnout podrobný přehled obsahu studie včetně detailního přehledu výsledků a statistických charakteristik zúčastněných firem. Pro podrobnou nabídku nás kontaktujte.

Digimark

Článek ze dne 13. dubna 2005 - středa