logo itpoint.cz

Image značek poskytovatelů internetu a jejich hodnocení respondenty z firem, vliv reklamy v médiích na značku

Tento výzkum je zaměřen na hodnocení značek poskytovatelů internetu respondenty ve firmách, znalostí reklamy poskytovatelů v jednotlivých médiích a souvislostí znalosti reklamy poskytovatelů v médiích a hodnocení jejich značek. V této studii hodnotili respondenti image značek poskytovatelů internetu, které znají - poskytovatele hodnotili tedy jejich zákazníci i respondenti z firem, kteří s nimi nemají zkušenost.

Studie je založena na kvantitativním průzkumu trhu, který proběhl v únoru 2005. Výzkumu se zúčastnilo 2102 firemních respondentů po očištění dat.

Výzkum se zaměřoval na hodnocení značek poskytovatelů internetu respondenty ve firmách, znalostí reklamy poskytovatelů v jednotlivých médiích a souvislostí znalosti reklamy poskytovatelů v médiích a hodnocení jejich značek. V této studii hodnotili respondenti image značek poskytovatelů internetu, které znají - poskytovatele hodnotili tedy jejich zákazníci i respondenti z firem, kteří s nimi nemají zkušenost.

Výzkum se orientoval na tato témata :

Vážným zájemcům o tuto studii můžeme také poskytnout podrobný přehled obsahu studie včetně detailního přehledu výsledků a statistických charakteristik zúčastněných firem.

Digimark

Článek ze dne 5. května 2005 - čtvrtek