logo itpoint.cz

InWay přichází s virtuální pobočkovou ústřednou

Produkt VoIP.Way je nově rozšířen o služby Virtuální pobočkové ústředny (VPBX), která umožňuje využívat velké množství rozšiřujících služeb moderní telefonie i zákazníkům, kterým se nevyplatí vynaložit několik desítek až stovek tisíc korun na nákup vlastní ústředny nebo rozšíření či modernizaci ústředny stávající.

Od této středy nabízí telekomunikační operátor InWay a.s. zákazníkům komplexní řešení hlasových služeb založené na technologii IP. Produkt VoIP.Way je nově rozšířen o služby Virtuální pobočkové ústředny (VPBX), která umožňuje využívat velké množství rozšiřujících služeb moderní telefonie i zákazníkům, kterým se nevyplatí vynaložit několik desítek až stovek tisíc korun na nákup vlastní ústředny nebo rozšíření či modernizaci ústředny stávající.

Jedinečnou předností Virtuální ústředny je přidělování jednotlivých portů, zákazník tedy platí pouze za aktuálně používaný počet linek. Služba tak umožňuje flexibilně spravovat (zřizovat, rušit a nastavovat) linky podle potřeb a množství uživatelů.

Nepřekonatelnou výhodou VPBX, kterou standardní ústředny nenabízejí, je možnost mobility uživatelů, linka tak může cestovat po síti spolu s uživatelem bez nutnosti centrální změny parametrů. Zákazníci s více pobočkami také zcela jistě ocení, že jedna Virtuální ústředna dokáže obsloužit linky ve všech jejich pobočkách.

Novinkou pro koncového uživatele je samotný telefonní přístroj - IP telefon. Ten je vybaven displejem, na kterém se zobrazují informace o hovorech (přijatých, nepřijatých, odchozích) a o jejich délce, příchozí hovory jsou identifikovány jménem podle telefonního seznamu. IP telefon zpřístupňuje uživateli mnoho nadstandardních funkcí, které jsou běžně známé z mobilního telefonu.

Jedná se například o :

Společnost InWay, a. s. vstoupila na telekomunikační trh v roce 1997 jako poskytovatel služeb Internetu (ISP) a obsahu Internetu (ICP). V roce 2001 získala licence k zřizování Veřejné pevné telekomunikační sítě a k poskytování Veřejné telefonní služby a stala se tak plnohodnotným alternativním komunikačním operátorem. Nabídka společnosti obsahuje datové služby (trvalé připojení k Internetu po vlastní optické, metalické nebo FWA síti, služby VPN pro vytvoření bezpečné virtuální sítě), hlasové služby, pronájmy přenosových kapacit v metropolitních sítích, služby poskytování obsahu sítě, správu LAN s důrazem na jejich bezpečnost. InWay svým zákazníkům nabízí komplexní řešení, založené na individuálním přístupu. Na území hlavního města Prahy společnost v průběhu roku 2004 úspěšně zprovoznila vlastní optickou síť v rozsahu více než 60 km.

InWay

Článek ze dne 17. února 2005 - čtvrtek