logo itpoint.cz

InWay šestkrát zvýšila výnosy z hlasových služeb

InWay nabízí v oblasti hlasových služeb několik produktů, a to vždy v podobě nejvhodnější pro potřeby zákazníka. Call.Way Plus využívá předvolby operátora (CPS) a nabízí možnost telefonovat levněji bez nutnosti jakýchkoliv investic. ISDN30.Way (ISDN2.Way) je hlasová služba založená na klasické telefonní technologii přepínání digitálních okruhů, VoIP.Way pak na přenosu hlasu přes IP síť. Samozřejmá je možnost zachování stávajících telefonních čísel při změně telekomunikačního operátora.

Společnost InWay, alternativní telekomunikační operátor, za poslední rok šestkrát znásobila výnosy z hlasových služeb, které poskytuje od počátku roku 2003. Trend zvyšování výnosů stále pokračuje.

InWay nabízí v oblasti hlasových služeb několik produktů, a to vždy v podobě nejvhodnější pro potřeby zákazníka. Call.Way Plus využívá předvolby operátora (CPS) a nabízí možnost telefonovat levněji bez nutnosti jakýchkoliv investic. ISDN30.Way (ISDN2.Way) je hlasová služba založená na klasické telefonní technologii přepínání digitálních okruhů, VoIP.Way pak na přenosu hlasu přes IP síť. Samozřejmá je možnost zachování stávajících telefonních čísel při změně telekomunikačního operátora.

InWay v nejbližší době očekává další růst zájmu o hlasovou službu VoIP (Voice over IP). VoIP poskytuje moderní a levnou alternativu k běžné analogové či ISDN lince. Toto řešení se využívá pro privátní sítě i ke komunikaci v rámci klasické telefonní sítě. Lze také zvolit hybridní řešení, tedy služby VoIP založené na integraci do stávájící infrastruktury pro hlasové služby.

Hovory v rámci IP telefonie nejsou přenášeny prostřednictvím klasického telefonního vedení, a proto se na ně nevztahují telefonní poplatky. Hovor se začíná zpoplatňovat až tehdy, pokud vystoupí z internetové sítě a přepojí se do sítě telefonní, kde se účtuje podle standardní tarifikace konkrétního operátora. V ostatních případech platí zákazník pouze za připojení k Internetu.

Díky rozdílné tarifikaci (hovor je zpoplatňován po sekundách) dosahuje finanční úspora obvykle kolem 50 %. Zákazník nemusí platit žádné paušální poplatky, platí za to, co skutečně provolá. Při využití VoIP technologie může zákazník volat mezi svými pobočkami s minimálními náklady.

Pro firmy, kterým se nevyplatí vynaložit náklady na nákup vlastní ústředny nebo rozšíření či modernizaci ústředny stávající, je vhodným řešením také Virtuální pobočková ústředna, díky níž zákazník platí pouze za aktuálně používaný počet linek. Další výhodou je mobilita uživatelů. Tyto ústředny nabízí jako jeden z mála telekomunikačních operátorů právě InWay.

InWay

Článek ze dne 8. června 2005 - středa