logo itpoint.cz

Mobily vytlačí televizi z reklamy

Mobilní telefony a další bezdrátová komunikační zařízení se zřejmě již brzy stanou pro odvětví reklamy tím, čím je až dosud televize, tedy nejdůležitějším médiem. Řekl to pro čtvrteční vydání britského listu Financial Times šéf přední světové reklamní agentury BBDO Andrew Robertson.

Mobilní telefony a další bezdrátová komunikační zařízení se zřejmě již brzy stanou pro odvětví reklamy tím, čím je až dosud televize, tedy nejdůležitějším médiem. Řekl to pro čtvrteční vydání britského listu Financial Times šéf přední světové reklamní agentury BBDO Andrew Robertson.

Třetí největší reklamní agentura světa ze skupiny Omnicom věští televizi jako reklamnímu médiu postupující problémy, protože spotřebitelé jsou stále více schopni se reklamám vyhýbat. Cestou vpřed je podle Robertsona dosáhnout na uživatele mobilních přístrojů, jako jsou telefony, laptopy nebo zařízení pro posílání e-mailů.

"Rychle se dostáváme do stavu, kde nejdůležitějším médiem pro lidi bude jejich bezdrátový přístroj," řekl Robertson. "To je ta univerzální krabička, o níž každý mluví již tolik let," dodal Robertson.

Přiznal však, že bude problém uživatele mobilních telefonů oslovit, protože ti nejsou zvyklí na přerušování reklamami. Zde právě čeká práce na reklamní společnosti. "Šance je, jestliže dokážete vytvořit nějaký obsah, který je zaujme, protože tomu se pak budou moci věnovat kdykoliv a odkudkoliv," řekl šéf BBDO.

Průzkum BBDO ukázal, že lidé jsou nyní ochotnější žít bez televize než bez mobilního telefonu nebo počítače. Téměř 3000 respondentů v 15 zemích byla položena otázka, který přístroj si nejvíce chtějí ponechat. Z tohoto počtu 45 procent zvolilo počítač, 31 mobilní telefon a jen 12 procent televizi.

ČTK

Článek ze dne 8. dubna 2005 - pátek

I když neplatíte nejvíc? Do 30 dnů? Vzory textů, emailů, inzerátů. Fungují.
Trápí vás zubař? Co vám může pomoci?
40letý muž Se Za 14 Dní .. Naučil Mluvit Anglicky. Bez Námahy!