logo itpoint.cz

Nokia získala ocenění Dobrá značka 2005

Značka Nokia získala ocenění čtenářů časopisu Reader´s Digest European Trusted Brands 2005 v kategorii mobilních telefonů a obhájila tak své prvenství ze všech předchozích ročníků. Značka Nokia získala prvenství ve své kategorii ve všech 14 zúčastněných zemích.

Značka Nokia získala ocenění čtenářů časopisu Reader´s Digest European Trusted Brands 2005 v kategorii mobilních telefonů a obhájila tak své prvenství ze všech předchozích ročníků. Značka Nokia získala prvenství ve své kategorii ve všech 14 zúčastněných zemích.

Průzkum European Trusted Brands je realizován společností Reader´s Digest již pátým rokem. Jeho hlavním cílem je zjistit, jakým značkám spotřebního zboží čtenáři magazínu Reader´s Digest důvěřují. Svým rozsahem i metodikou patří tento projekt k nejvýznamnějším svého druhu v Evropě. Hodnocení značek probíhalo letos ve 20 kategoriích společných pro všech 14 zemí.

Každá země měla navíc možnost zvolit si další lokální kategorie. Průzkum zahrnuje otázky týkající se důvěry ve značku, v instituce, v profese a ve vládní politiku.

V anketě odpovědělo celkem 24 832 osob ve 14 evropských zemích. Respondenti hodnotili kvalitu, hodnotu, důvěryhodnost, image a pochopení potřeb zákazníka.

Nokia

Článek ze dne 21. března 2005 - pondělí

Cool letní akce datového centra Coolhousing