logo itpoint.cz

O volání zdarma je zájem

Více než 50 000 zákazníků již nyní využívá některý z pohodových tarifů, které umožňují bezplatná volání - Telefon Volno nebo Telefon Volno Plus. Mimo špičku a o víkendech tak tito zákazníci telefonují zdarma. Bezplatné volání se vztahuje na místní a dálkové hovory v pevné síti, hovory jsou zcela zdarma po dobu třiceti minut. Počet po sobě jdoucích hovorů není omezen, takže u opravdu dlouhých hovorů můžete zavěsit před časovým limitem 30 minut a poté ihned volat znovu ...

Více než 50 000 zákazníků již nyní využívá některý z pohodových tarifů, které umožňují bezplatná volání - Telefon Volno nebo Telefon Volno Plus. Mimo špičku a o víkendech tak tito zákazníci telefonují zdarma. Z celkových sedmi dnů v týdnu je bezplatných celkem 4,5 dne volání, měsíčně to znamená přibližně 19 dní volání zdarma.

Bezplatné volání se vztahuje na místní a dálkové hovory v pevné síti. Hovory jsou zcela zdarma po dobu třiceti minut. "Počet po sobě jdoucích hovorů ale není omezen, takže u opravdu dlouhých hovorů můžete zavěsit před časovým limitem 30 minut a poté ihned volat znovu," vysvětluje Simon Anthony Burckhardt.

Kompletní portfolio nových tarifů Český Telecom představil 28.dubna 2005. Nová struktura přináší zjednodušení, lepší kontrolu nad telefonním účtem, výrazně nižší hovorné do všech směrů a ve většině případů nižší měsíční poplatky. V nabídce pro domácnosti je pět základních cenových tarifů, čtyři zvýhodněné programy pro použití se službami Internet Expres a řada balíčků. Souhrnný přehled je k dispozici ZDE.

Tarify si zákazníci vybírají a mění zcela zdarma. Na Český Telecom se mohou obracet - díky nepřetržitému provozu bezplatné linky 800 15 15 15 - doslova kdykoliv, to je 24 hodin denně (ve všední dny i o víkendech). Navštívit je možné také značkové prodejny TELEPOINT a TELEPOINT partner nebo využít on-line formuláře na webových stránkách společnosti. Kapacitu svých kontaktních míst Český Telecom posílil, nápor dotazů a požadavků na změnu tarifů tak zvládá hladce.

Poradit se o nejvýhodnější variantě mohou zákazníci nejen s operátory či zaměstnanci Českého Telecomu. Využít mohou rovněž webového pomocníka pro výběr optimálního programu na míru jejich potřebám při volání a surfování – internetovou kalkulačku.

Zákazníci, kteří se sami nechtějí zabývat výběrem nových tarifů, si nemusí dělat starosti. V průběhu června bude jejich stávající starý cenový program převeden na nejbližší variantu nové řady pohodových tarifů. Tak například uživatelé programu Home Standard budou využívat nový tarif Telefon Standard, program Telefon 120 zase bude upradován na tarif s bezplatnými hovory, Telefon Volno.

Český Telecom

Článek ze dne 30. května 2005 - pondělí

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů