logo itpoint.cz

Oskarovi zákazníci mohou mít nyní vždy automaticky nejvýhodnější tarif Naplno

Od 1. března mají Oskarovi firemní zákazníci s písemnou smlouvou o jednu starost méně. Oskarova nová služba BezObav optimalizuje účty firemních zákazníků podle jejich potřeb tak, že zaplatí vždy pouze tolik, kolik by zaplatili, pokud by využívali pro ně v daném období nejvýhodnější Oskarovy tarify Naplno.

Nová bezplatná služba BezObav dává Oskarovým firemním zákazníkům možnost zapomenout na obavy, zda mají ten nejvýhodnější tarif Naplno. Prostě ho mají automaticky.

Od 1. března mají Oskarovi firemní zákazníci s písemnou smlouvou o jednu starost méně. Oskarova nová služba BezObav optimalizuje účty firemních zákazníků podle jejich potřeb tak, že zaplatí vždy pouze tolik, kolik by zaplatili, pokud by využívali pro ně v daném období nejvýhodnější Oskarovy tarify Naplno.

Jak to funguje

Princip optimalizace hlasových služeb BezObav je jednoduchý. Oskar každé tři měsíce zkontroluje měsíční účty svých firemních zákazníků s tarifem 50, 150, nebo 300 Naplno za uplynulé čtvrtletí. Na základě porovnání měsíčních paušálů, provolaných minut a využitých služeb pak Oskar automaticky spočítá, kolik by zákazník zaplatil za tyto služby v případě, pokud by využíval některý jiný vybraný tarif z Oskarovy nabídky Naplno*. Pokud Oskar zjistí, že by zákazník v rámci jiného tarifu zaplatil nižší částku, rozdíl zákazníkovi vrátí v podobě kreditu do dalšího zúčtovacího období. Služba BezObav je určena novým i stávajícím firemním zákazníkům s písemnou smlouvou a její používání a aktivace je bez jakýchkoliv poplatků.

Co BezObav přináší Oskarovým zákazníkům

"Nová služba BezObav vychází vstříc potřebám malých a středních firem, které nemají čas a potřebu zkoumat věci, které přímo nesouvisí s jejich podnikáním," říká Marek Sláčík, ředitel zákaznických programů. "BezObav zbaví podnikatele pochybností, zda využívají nejvýhodnější tarifní plán, a dává jim volnost se plně věnovat svému podnikání. Oskar je první mobilní operátor v ČR, který optimalizaci nabízí," dodává Sláčík.

BezObav nabízí firmám jistotu správného rozhodnutí při výběru tarifů Naplno. Když se podnikání hodně daří a hodně se telefonuje, firma efektivně využije tarify jako je třeba 300 Naplno s pěti hodinami volných minut. Když však je třeba období prázdnin a volá se méně, je pak účtováno podle nižších tarifů a firma neplatí za minuty, které nevyužije.

Od 1. března si stávající Oskarovi zákazníci mohou BezObav aktivovat na OskarBusinessLince 800 77 00 77 a novým zákazníkům doporučujeme zavolat na OskarBusinessKontakt 800 77 7700.

Více informací o službě BezObav včetně podrobného popisu její aktivace naleznete na www.oskar.cz/business.

* Neplatí pro tarifní plán Rozjezd Naplno, který nemá žádné volné minuty

Oskar

Článek ze dne 25. února 2005 - pátek

Autorizované kurzy Red Hat Enterprise Linux