logo itpoint.cz

Proměny trhu hlasových služeb 2003 - 2005

Studie společnosti Digimark je výsledkem kvantitativního průzkumu trhu, který proběhl v únoru 2005. Výzkumu se zúčastnilo 2102 firemních respondentů po očištění dat. Ve studii se zaměřujeme na oblast migrací firem mezi operátory hlasových služeb, respektive změny operátora a její důvody v letech 2003 až 2005 a hodnocení služeb operátorů jejich zákazníky v těchto letech.

Tato studie je výsledkem kvantitativního průzkumu trhu, který proběhl v únoru 2005. Výzkumu se zúčastnilo 2102 firemních respondentů po očištění dat.

Ve studii se zaměřujeme na oblast migrací firem mezi operátory hlasových služeb, respektive změny operátora a její důvody v letech 2003 až 2005 a hodnocení služeb operátorů jejich zákazníky v těchto letech. Ve výzkumu jsme se ptali firem, které operátory používaly v letech 2002 až 2004 pro různé typy volání, své operátory pak firmy hodnotily z hlediska různých kritérií a udávaly důvody, které je vedly ke změně mezi jednotlivými operátory.

Tato hodnocení operátorů a důvodů jejich změny nám pak umožnily analýzu a srovnání mezi operátory z hlediska kvality jejich služeb, technické podpory, cenové nabídky (atd.) a důvodů příchodů/odchodů zákazníků k/od operátorů.

Studie se orientuje na tato témata :

Vážným zájemcům o tuto studii můžeme také poskytnout podrobný přehled obsahu studie včetně detailního přehledu výsledků a statistických charakteristik zúčastněných firem. Pro podrobnou nabídku nás kontaktujte.

Digimark

Článek ze dne 13. dubna 2005 - středa

Acronis Backup 12.5