logo itpoint.cz

První alternativní operátor otevřel specializované kontaktní centrum pro zákazníky

Czech On Line a.s., jedna z nejvýznamnějších telekomunikačních společností, je prvním českým alternativním operátorem, který otevřel informační a poradenské centrum se specializovanou prodejnou. Kontaktní zákaznické centrum se nachází v budově business centra "Nagano", U Nákladového nádraží 8, Praha 3.

Czech On Line a.s., jedna z nejvýznamnějších telekomunikačních společností, je prvním českým alternativním operátorem, který otevřel informační a poradenské centrum se specializovanou prodejnou. Kontaktní zákaznické centrum se nachází v budově business centra "Nagano", U Nákladového nádraží 8, Praha 3.

Michael Fried, generální ředitel Czech On Line, a.s. k otevření Zákaznického centra uvádí: "Czech On Line si velmi zakládá na poskytování rychlého a kvalitního zákaznického servisu. Velký důraz je kladen na přímou a individuální komunikaci se zákazníky prostřednictvím telefonu či emailu. O její kvalitě svědčí také vysoké ohodnocení indexem ERI (Email Response Index) v rámci výzkumu United Interactive, ve kterém se Czech On Line umístila mezi 16ti telekomunikačními společnostmi na třetím místě. Nové Kontaktní zákaznické centrum nabízí další přidané hodnoty - osobní přístup a rychlé řešení individuálních požadavků."

Kontaktní zákaznické centrum slouží jako informační a poradenské centrum, kde zákazníci získají veškeré informace a odborné rady týkající se telekomunikačních služeb poskytovaných pod značkami Czech On Line i VOLNÝ. Dále zde je umístěna specializovaná prodejna internetových a hlasových služeb poskytovaných pod značkou VOLNÝ a vybraných koncových zařízení. Největší výhodou je zde umístěné testovací centrum. Zájemci si vyzkouší na speciálních terminálech, například jak funguje připojení k internetu přes VOLNÝ ADSL či samoinstalační balíček s modemem ASUS. V blízké době bude možné otestovat také telekomunikační služby a produkty určené pro malé a střední podniky.

V novém Kontaktním zákaznickém centru Czech On Line budou zájemci informování jak o portfoliu telekomunikačních služeb poskytovaných firemním zákazníkům pod značkou Czech On Line, tak internetových a hlasových služeb pod značkou VOLNÝ, které jsou určeny domácím uživatelům. Otevírací doba centra je od každý všední den od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00 hodin.

K dopravě do centra je možné kromě autobusů městské dopravy č. 234 a 133 využít minibusovou linku Czech On Line vypravovanou v pravidelných intervalech ve všední dny ze stanice Želivského.

Zákazníci obdrží veškeré informace a rady také jako doposud nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu na telefonické lince 246 000 222 (333) nebo e-mailově na info@volny.cz, info@col.cz.

Czech On Line

Článek ze dne 24. března 2005 - čtvrtek

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou