logo itpoint.cz

S Tele2 teď můžete kontrolovat účty za telefon pohodlněji

Tele2 končí s nepříjemným papírováním a zahlcováním poštovních schránek svých klientů spoustou obálek. 24 hodin denně, 365 dní v roce mohou nyní zákazníci Tele2 sledovat své telefonní účty prostřednictvím služby e-účet, a to zcela zdarma.

Zákazníci největšího alternativního operátora v České republice, Tele2, mají nyní ke svým účtům přístup on-line. Díky nové službě e-účet si mohou kdykoliv a odkudkoliv kontrolovat nejen detailní vyúčtování za předchozí měsíc, ale dokonce za půl roku zpět.

Tele2 končí s nepříjemným papírováním a zahlcováním poštovních schránek svých klientů spoustou obálek. 24 hodin denně, 365 dní v roce mohou nyní zákazníci Tele2 sledovat své telefonní účty prostřednictvím služby e-účet, a to zcela zdarma.

Podrobný rozpis volání za posledních 6 měsíců je jednoduše přístupný na internetu po zadání zákaznického čísla a hesla, které naleznete na tištěné faktuře. Kompletní účty staré až 1 rok jsou pak dosažitelné na archivní stránce. O nové faktuře na své stránce e-účtu se zákazníci dozví prostřednictvím mailu z Tele2.

"Motem Tele2 po celé Evropě je snadné a levné telefonování", připomíná marketingový ředitel Tele2 Oliver Rockstein. "E-účet je přesně tou službou, která naši filosofii naplňuje - umožňuje zákazníkům se rychle a pohodlně orientovat ve svých výdajích."

Tele2

Článek ze dne 15. března 2005 - úterý