logo itpoint.cz

Samsung Electronics se stává oficiálním sponzorem fotbalového klubu Chelsea

Dohodu podepsal In-Soo Kim, evropský prezident společnosti Samsung, a Peter Kenyon, generální ředitel Chelsea FC plc, v pondělí na stadiónu Chelsea ve Stamford Bridge. Pětiletý kontrakt, jehož platnost začíná 1. června 2005, je dosud největší sponzorskou dohodou, jakou klub Chelsea uzavřel, a druhou největší Samsungu po sponzorství olympijských her.

Fotbalový klub Chelsea s potěšením oznamuje, že se společnost Samsung Electronics Co. Ltd stala novým oficiálním sponzorem klubu.

Dohodu podepsal In-Soo Kim, evropský prezident společnosti Samsung, a Peter Kenyon, generální ředitel Chelsea FC plc, v pondělí na stadiónu Chelsea ve Stamford Bridge. Pětiletý kontrakt, jehož platnost začíná 1. června 2005, je dosud největší sponzorskou dohodou, jakou klub Chelsea uzavřel, a druhou největší Samsungu po sponzorství olympijských her.

Logo Samsung Mobile se poprvé objeví na nových dresech ke stému výročí klubu Chelsea při předsezónním turné v létě.

Generální ředitel klubu Chelsea Peter Kenyon řekl : "Máme opravdu radost, že se novým oficiálním sponzorem klubu stal právě Samsung. Je to jedna z největších značek na světě a může toho klubu Chelsea hodně nabídnout.

"Samsung bude hrát klíčovou roli pro budoucí globální rozvoj Chelsea a věříme, že i my budeme v jeho strategických plánech hrát podobnou roli. Mezi oběma značkami je velká synergie vzhledem k výraznému růstu a úspěchům v poslední době, výkonnosti a cílům na trhu.

"Samsung jako firma už prokázala velký zájem o sport, ať už sponzorstvím olympijských her nebo vlastnictvím fotbalového klubu Suwon Bluewings, který je asijským mistrem. Těšíme se na dlouhý a plodný vztah."

Dohoda dává Samsungu exkluzivitu ve spolupráci s Chelsea v produktových kategoriích mobilních telefonů, audiovizuálních přístrojů, bílé elektroniky a počítačového vybavení.

"Samsung a fotbalový klub Chelsea jsou organizace se silnou přítomností na příslušných globálních trzích," řekl In-Soo Kim, prezident a generální ředitel Samsung Electronics Europe.

"Samsung už je vedoucí globální značkou v oblasti digitálních technologií a dosahuje v Evropě dramatického růstu, což se vhodně doplňuje s účinkováním Chelsea v Lize mistrů UEFA a v soutěži English Premiership.

Chelsea se prosazuje na světové scéně jako jedna ze stoupajících hvězd fotbalu a naše spojení s klubem nejen posílí image Samsungu v globálním měřítku, ale také nám umožní ještě více se přiblížit našim zákazníkům. Samsung je stejně ambiciózní firmou, a proto se těšíme, že společně podpoříme náš úspěch a posílíme povědomí o značkách."

In-Soo Kim dodal : "Fotbalový klub Chelsea má svůj osobitý styl, který se odráží v úsilí Samsungu v oblasti designu a inovací. Aby zdůraznil svou přední pozici v oblasti mobilních telefonů zvolil Samsung pro dresy logo Samsung Mobile, které už je přední globální značkou. Jsem přesvědčen, že spojení se Samsung Mobile bude mít pozitivní účinek i pro ostatní produktové kategorie. Na podporu tohoto partnerství chystáme řadu marketingových aktivit a očekáváme, že posílíme hodnotu obou značek a podpoříme prodej na celosvětové úrovni."

Oficiálního oznámení se zúčastnil také manažer a trenér prvního týmu Chelsea Jose Mourinho, který se nechal fotografovat spolu s In-Soo Kimem, Peterem Kenyonem a obchodním ředitelem Chelsea Paulem Smithem.

Sponzorská spolupráce Chelsea a Samsungu bude zahrnovat Velkou Británii, Evropu, Asii a také Severní a Jižní Ameriku. Podpoří další obchodní a marketingové aktivity Samsungu, zpočátku zejména divize Samsung Mobile.

Samsung

Článek ze dne 27. dubna 2005 - středa