logo itpoint.cz

Společnost InWay uvádí na trh doplňkový produkt - INFO.WAY

InWay a.s., alternativní telekomunikační operátor s vlastní optickou infrastrukturou v Praze, nabízí od 8. března zákazníkům s přímými hlasovými službami možnost zasílání informací o zmeškaných hovorech na pevné lince - službu Info.Way. Tato jedinečná služba zprostředkovává stálý přehled o tom, kdo se na linku pokoušel dovolat, ať již bylo obsazeno, nebo uživatel nebyl přítomen. Informace o zmeškaných hovorech může být zasílána formou SMS zprávy na mobilní telefon nebo na e-mailovou adresu.

Akciová společnost InWay, alternativní telekomunikační operátor s vlastní optickou infrastrukturou v Praze, nabízí od 8. března zákazníkům s přímými hlasovými službami možnost zasílání informací o zmeškaných hovorech na pevné lince - službu Info.Way. Tato jedinečná služba zprostředkovává stálý přehled o tom, kdo se na linku pokoušel dovolat, ať již bylo obsazeno, nebo uživatel nebyl přítomen. Informace o zmeškaných hovorech může být zasílána formou SMS zprávy na mobilní telefon nebo na e-mailovou adresu.

Tuto službu je možné aktivovat na jednom určitém telefonním čísle, nebo na celém rozsahu čísel. Info.Way umožňuje zvolit období pro sledování (např. každý den, pouze víkendy, pouze pracovní dny apod.) a nebo také konkrétně definovat časový interval pro sledování (např. od 9 do 17 hodin apod.). Prozatím mohou být informace zasílány v češtině a v angličtině, další jazykové mutace budou vznikat podle požadavků zákazníků.

InWay

Článek ze dne 9. března 2005 - středa

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou