logo itpoint.cz

Stanovisko GŘ Tiscali k pokutě, kterou udělil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže Českému Telecomu

Tiscali Česká republika vítá pokutu, kterou udělil ÚOHS společnosti Český Telecom za to, že měsíční paušál za používání hlavní telefonní stanice vázal s volnými minutami a kredity, a znemožňoval tak uživatelům porovnat skutečnou cenu za volání za minutu nabízenou Českým Telecomem a ostatními alternativními operátory. Je nešťastné, že toto správní řízení trvalo více než jeden a půl roku, a že hodnota udělené pokuty je zanedbatelná ve srovnání se skutečnou výší škod způsobených alternativním operátorům a spotřebitelům.

"Tiscali Česká republika vítá pokutu, kterou udělil ÚOHS společnosti Český Telecom za to, že měsíční paušál za používání hlavní telefonní stanice vázal s volnými minutami a kredity, a znemožňoval tak uživatelům porovnat skutečnou cenu za volání za minutu nabízenou Českým Telecomem a ostatními alternativními operátory".

"Doufám, že tato pokuta bude mít na Český Telecom takový dopad, aby se v budoucnosti zdržel proti soutěžního chování a postupoval při nabídce a prodeji služeb způsobem, který není v rozporu se soutěžním právem Evropské unie a České republiky".

"Samozřejmě očekáváme, že ÚOHS bude i nadále zasahovat v případě narušení konkurence a pokračovat v odhalování možných protisoutěžních praktik Českého Telecomu, které by závažným způsobem poškozovali Tiscali či další konkurenční subjekty, a omezovali zákazníky a uživatele v jejich svobodné volbě při výběru telekomunikačních služeb".

"Je nešťastné, že toto správní řízení trvalo více než jeden a půl roku, a že hodnota udělené pokuty je zanedbatelná ve srovnání se skutečnou výší škod způsobených alternativním operátorům a spotřebitelům."

Tiscali Česká republika
Naveed Gill

Článek ze dne 27. května 2005 - pátek

Cool letní akce datového centra Coolhousing