logo itpoint.cz

Unient Communications zpracovává své procesy s pomocí Oracle

Společnost Unient Communications hledala nástroj a kompletní vývojové prostředí, které by jí umožnily automatizovat a efektivně zpracovávat obchodní procesy a zároveň monitorovat délku procesů, počet zpracovaných a nezpracovaných procesů, míru vynaloženého úsilí a systémových zdrojů na jednotlivé procesy atd. Během výběru byly vyhodnocovány nástroje od tří dodavatelů - Oracle, Microsoft a IBM. Požadované podmínky nejlépe splnila společnost Oracle s nástrojem Oracle BPEL Process Manager.

Nový nástroj Oracle BPEL Process Manager představuje efektivní nástroj pro návrhy, provoz a monitoring obchodních procesů společnosti

Společnost Unient Communications a.s., poskytovatel služeb v oblasti digitálních komunikací, si zvolila společnost Oracle za dodavatele jádra Next Generation automatického systému pro správu obchodních procesů, aktivaci uživatelů komunikačních služeb, procesní zpracování změnového procesu služeb atp. Jedná se o Oracle BPEL Process Manager, nástroj, pomocí kterého lze navrhovat, provozovat, monitorovat a analyzovat procesy na bázi standardu BPEL (Business Process Execution Language).

Společnost Unient Communications hledala nástroj a kompletní vývojové prostředí, které by jí umožnily automatizovat a efektivně zpracovávat obchodní procesy (jako např. objednávky, zavádění zákazníků do jednotlivých systémů, aktivace služeb, komunikace s obchodními partnery apod.) a zároveň monitorovat délku procesů, počet zpracovaných a nezpracovaných procesů, míru vynaloženého úsilí a systémových zdrojů na jednotlivé procesy atd. Bylo třeba nalézt takový nástroj, který by umožňoval připojení jednotlivých částí procesu na různé heterogenní systémy, a to nejlépe na standardu webových služeb.

Během výběru byly vyhodnocovány nástroje od tří dodavatelů - Oracle, Microsoft a IBM. Požadované podmínky nejlépe splnila společnost Oracle s nástrojem Oracle BPEL Process Manager.

Základními důvody výběru byla nativní podpora standardu BPEL pro podnikové procesy, jednoduché a rychlé modelování procesů včetně možnosti detailního monitoringu a v neposlední řadě i profesionalita týmu společnosti Oracle.

Společnost Unient Communications bude používat Oracle BPEL Process Manager jako základ řešení automatického provisioningu pro VoIP NGN poskytovatelské systémy, včetně řešení návaznosti a provisioningu u dalších služeb a technologií, jako jsou například systémy a služby MPLS, Managed LAN, Managed VPN, Managed Firewall atp.

O Oracle BPEL Process Manager

O společnosti Oracle

O společnosti Unient Communications a.s.

Unient Communications

Článek ze dne 6. ledna 2005 - čtvrtek