logo itpoint.cz

Zákaznické centrum Microsoftu stále zlepšuje své služby pro uživatele

Zákaznické centrum Microsoft zastřešuje služby Informační linky, Linky technické podpory, Linky poradenství v oblasti bezpečnosti a službu Stížnosti a podněty. Za měsíc únor se zvýšila spokojenost zákazníků a partnerů, kteří využili bezplatnou technickou podporu poskytovanou na čísle Zákaznického centra 841 300 300 nebo jsou zákazníky Professional Supportu či nepřetržité podpory Premier Support.

Zákaznické centrum Microsoft zastřešuje služby Informační linky, Linky technické podpory, Linky poradenství v oblasti bezpečnosti a službu Stížnosti a podněty. Za měsíc únor se zvýšila spokojenost zákazníků a partnerů, kteří využili bezplatnou technickou podporu poskytovanou na čísle Zákaznického centra 841 300 300 nebo jsou zákazníky Professional Supportu či nepřetržité podpory Premier Support.

Během února nedostali týmy technické podpory Microsoft Professional a Premier Support ani jednu výtku nebo stížnost na svou činnost.

"Našim uživatelům se neustále snažíme poskytovat jenom ty nejlepší služby. Hodnocení uživatelů využíváme jako hlavní hodnotící kritérium naší činnosti. Jsme povzbuzeni, že z jejich odpovědí vyplývá, že jsou spokojeni nejen s technickým řešením, ale i s formou podpory od nás," uvedl Roman Šuk, ředitel péče o zákazníky společnosti Microsoft.

Technická podpora Zákaznického centra společnosti Microsoft zahrnuje také tzv. Podporu bez asistence. Jde o bezplatnou online podporu, kterou mohou využívat všichni uživatelé produktů Microsoft bez ohledu na svůj licenční program. Tato online podpora zahrnuje celkem tři služby - Hledání ve znalostní bázi Knowledge Base, Střediska řešení produktů Microsoft a Diskusní skupiny.

Zákazníci tuto službu rádi využívají a české stránky online podpory navštívilo v únoru již více než 100 tisíc uživatelů. Služba je dostupná ze stránek http://support.microsoft.com/czech.

Všichni uživatelé se také mohou při návštěvě internetových stránek technické podpory zúčastnit soutěžní ankety o zajímavé ceny. Do soutěže se účastník zapojí tím, že vymyslí originální reklamní slogan na online technickou podporu a uvede jej do vyplňované ankety.

Výhru získá 25 účastníků, kteří se do soutěžní ankety zapojí nejpozději do 30. dubna 2005. Více informací naleznete ZDE.

Další informace o Zákaznickém centru společnosti Microsoft a službách, které poskytuje naleznete na internetových stránkách http://www.microsoft.com/cze/zakaznickecentrum/.

Microsoft

Článek ze dne 21. března 2005 - pondělí

Profesionální programové vybavení nejen pro účetní firmy a daňové poradce.
Angličtina za 5 dní pro každého Cizí jazyk do hlavy vleze sám!
I když neplatíte nejvíc? Do 30 dnů? Vzory textů, emailů, inzerátů. Fungují.