logo itpoint.cz

2N patří mezi nejlepší zaměstnavatele

V soutěži o nejlepšího zaměstnavatele roku 2006 se společnost 2N TELEKOMUNIKACE umístila v první desítce. Na špičce tohoto prestižního žebříčku poradenské firmy Hewitt Associates se 2N letos objevila poprvé vedle renomovaných zahraničních firem.

2N TELEKOMUNIKACE a.s. (2N) je český výrobce telekomunikační techniky a své produkty exportuje do více než 100 zemí celého světa. Dlouhodobě patří mezi úspěšné české firmy, což dokazuje i návštěva prezidenta Václava Klause v říjnu 2005 i dlouhodobé umístění v žebříčku "100 nejlepších" firem České republiky.

2N patří k dlouhodobě úspěšným firmám také proto, že dlouhodobě podporuje osobní růst zaměstnanců na všech úrovních. Rozsáhlé aktivity 2N v oblasti vývoje, výroby i mezinárodního obchodu vyžadují široké spektrum profesních i komunikačních dovedností. HR program 2N proto musí pokrýt jazykové vzdělávání na obchodní úrovni pro hlavní světové regiony (angličtina, němčina, španělština, ruština ...), posilování obchodních dovedností i řadu technických oborů. V průběhu roku více než 20 specialistů z obchodních a technických útvarů navštěvuje specializovaný kurz na aplikace IP Technologií.

"Jako nejúspěšnější HR projekt v rámci 2N byl vyhodnocen dlouhodobý program vzdělávání v oblasti emoční inteligence," říká ing. Markéta Trnková, HR manažer 2N. "V rámci tohoto programu mohou všichni zaměstnanci bez rozdílu technického zaměření či předchozího vzdělání poznat možnosti svého osobního růstu nejen v profesním ale i v soukromém životě." To spolu s přirozeným rozšiřováním interpersonálních dovedností výrazně překračuje rámec klasického vzdělávání.

Třetí oblastí, které v rámci HR projektů věnuje 2N pozornost jsou zaměstnanecké benefity a kultura pracovního prostředí. Kromě podpory zájmové činnosti a sportovních aktivit tak mohou zaměstnanci využívat moderní prostory firemní restaurace v novém objektu DVAN a podobně.

Díky této podpoře 2N disponuje kvalitním týmem pracovníků, jejichž know-how umožňuje vytvářet nová a úspěšná řešení. Také proto se daří vytvářet prostředí podporující využití lidského potenciálu a vysokou produktivitu práce, která je ve 2N plně srovnatelná s firmami v zemích EU. Společnost také klade velký důraz na popularizaci, osvětu a vzdělávání vlastních lidí, obchodních partnerů i studentů škol.

Článek ze dne 8. června 2006 - čtvrtek