logo itpoint.cz

ALGOTECH - NAHRÁVÁNÍ ZA PŘIJATELNOU CENU

Investice do klasického nahrávacího řešení NICE v kontaktních centrech, kde pracuje od 5 do 20 operátorů, je zpočátku dost finančně náročná. Proto společnost ALGOTECH zařadila do portfolia produktů i nové řešení nahrávání izraelské společnosti NICE - NiceUniverse Compact, které je ideální pro menší a střední kontaktní centra.

Jedná se o vysoce kvalitní a moderní aplikaci pro sledování kvality práce operátorů (Quality Management – QM) a současně spolehlivou platformu pro nahrávání všech hovoru v kontaktním centru. Toto kompaktní řešení přináší značnou finanční úsporu na jedno pracovní místo operátora a stává se tak důležitým faktorem při rozhodování.

NiceUniverse Compact je nový systém pro kontaktní centra do 48 operátorských pracovních míst. V současné době je k dispozici řešení pro nahrávání analogových a digitálních telefonů různých výrobců ústředen. Připravuje se také varianta pro nahrávání IP telefonů a řešení využívající Avaya CMAPI.

Otevřená platforma umožňuje integraci s libovolnou existující infrastrukturou pomocí CTI nebo CDR. Jedná se o jeden Nice HW systém, na kterém jsou instalované Nice aplikace verze 8.9. Tento systém zároveň slouží jako webový server pro Quality Management aplikace. Rozšíření systému až do maximální kapacity 48 nahrávaných stanic, přidání aplikací nebo licencí je možné kdykoliv v budoucnu. Uživatelsky jednoduchá aplikace NiceQuery slouží pro vyhledávání hovorů a jejich přehrávání prostřednictvím zvukové karty počítače. Další aplikace NiceMonitor se používá k on-line odposlechu.

Pro hodnocení operátorů slouží na míru šité formuláře, pomocí nichž lze rychle a objektivně hodnotit výkony operátorů. Na řadu otázek lze odpovídat výběrem odpovědí ano nebo ne, či zaškrtnutím pole z bodového hodnocení na seznamu položek. Tato hodnocení jsou zpracována do mnoha tabulkových a grafických reportů. Reporty mohou být automaticky zasílány manažerům, kteří z nich mohou vyvodit závěry pro zlepšení organizace práce kontaktního centra a cílená školení.

NiceUniverse Compact může pomoci zvýšit produktivitu práce operátorů i supervizorů v kontaktním centru a zvýšit spokojenost zákazníků. Řešení muže být doplněno o nahrávání obrazovek, což je rozšiřující prvek aplikace NiceUniverse. Lze tak sledovat práci operátorů po vyřízení hovoru a efektivitu využití aplikací. Nahrávky lze rovněž využívat pro školící účely. Tato aplikace vyžaduje server dodaný zákazníkem.

Jediný server pro NiceUniverse Compact byl navržen pro jednoduchou implementaci s dodržením současných IT požadavků na zařazení do bezpečného prostředí se zachováním příznivé ceny. Systém využívá možnosti detailních přidělení privilegií jednotlivým uživatelům. K dalšímu zvýšení bezpečnosti slouží Audit trail, který zaznamenává veškeré aktivity uživatelů systémů.

O společnosti ALGOTECH

Společnost Algotech patří ve střední a východní Evropě mezi přední poskytovatele telekomunikačních řešení postavených na špičkové technologii Avaya. Svou kompetentnost Algotech potvrdil získáním autorizace Value Added Reseller of Avaya Inc.. Společnost působí v šesti zemích střední a východní Evropy – v Polsku, České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Srbsku a Rumunsku. V České republice, kde je aktivní od září roku 2005, je nástupcem společnosti 1TEL, která na trhu působila od roku 1997.

Algotech disponuje širokým portfoliem produktů a nezbytným know how v oblasti nejmodernějších telekomunikačních řešení pro call centra a IP telefonie. To společnosti Algotech umožňuje poskytovat profesionální konzultační služby a telekomunikační řešení dle individuálních potřeb zákazníka.

Algotech spolupracuje se zákazníky v oblasti návrhu, plánování a implementace telekomunikačních řešení. Poskytuje rovněž servis všech dodaných technologii.

O společnosti NICE Systems

Společnost NICE Systems (NASDAQ: NICE) se sídlem v Ranana v Izraeli je přední světová firma v oblasti řešení pro digitální multimediální záznamy, aplikace a související odborné služby pro správu podnikových interakcí. Produkty a řešení společnosti NICE se používají v kontaktních centrech, burzách, leteckých řídicích centrech (ATC), instalacích zabezpečení CCTV (Closed Circuit Television) a vládních institucích. Technologická platforma společnosti NICE umožňuje zákazníkům záznam, vyhodnocení a analýzu podnikových interakcí a následné zdokonalení podnikových procesů a získání konkurenčních výhod. Pobočky společnosti NICE a místní kanceláře jsou v USA, Kanadě, Německu, Velké Británii a Francii. Společnost působí ve více než 70 zemích prostřednictvím sítě partnerů a distributorů. Produkty společnosti NICE jsou nainstalovány ve více než 65 % z nejlepších 100 společností uvedených v časopise Fortune.

Článek ze dne 1. února 2006 - středa