Pro společnosti však znamená přechod k IP telefonie poměrně finančně i organizačně náročnou proceduru. Východiskem pro středně velké společnosti by mohlo být řešení postavené na novém multimediálním serveru Avaya S8400, který do svého portfolia zařadila společnost Algotech.Tento server umožňuje středním podnikům jednodušší a levnější přechod na IP telefonii.
Server S8400, který je postaven na platformě Linux, je určen právě pro středně velký segment nebo pro pobočky větších společností − na serveru S8400 lze totiž budovat systémy od minimálních nároků (malé lokality, pobočky) až po středně velké firemní sítě. Platforma Linuxu poskytuje bezpečnější provoz a minimalizuje riziko nežádoucích zásahů. Jeden server dokáže řídit až 900 účastnických stanic / 400 IP tranků.
S8400 může ovládat až pět média brán Avaya různých typů v rozdílných geografických lokalitách. V praxi to znamená, že společnost, která má více poboček může administrovat a řídit telefonií celé firmy z jednoho místa. Všechny pobočky mohou prostřednictvím sítě využívat veškeré pokročilé aplikace softwaru Avaya Communication Manager.
Svoje telekomunikační řešení mohou na serveru Avaya S8400 postavit i noví klienti, kteří získají integrované a plné nebo hybridní řešení IP telefonie. Řešení je určeno pro malé nebo středně velké podniky pro 50 až 400 uživatelů, kteří se mohou vyskytovat na různých pobočkách. Noví klienti získají tzv.„ vše v jednom“ – media server, gateway, Messaging.
Článek ze dne 16. června 2006 - pátek