logo itpoint.cz

Co vyhledávali na jaře čeští uživatelé internetu nejčastěji

Značky automobilů, banky a kde chtějí strávit letní dovolenou - na tyto otázky odpovídá nová studie českého internetového portálu TISCALI ...

AUTA

Podle nové studie TISCALI, provozovatele jednoho z nejpoužívanějších internetových portálů www.tiscali.cz jsou značky Škoda a Renault nejvyhledávanějšími značkami automobilů mezi českými internetovými uživateli v průběhu rušné jarní automobilové sezóny. Výsledky studie TISCALI prokazují, že je Škoda vůbec nejvyhledávanější automobilovou značkou, o které hledal informace nejvyšší počet českých internetových uživatelů. Téměř pětina všech vyhledávaných informací (18,9 %) patřila právě značce Škoda.

Mezi 14 zahraničními dovozci automobilů, byl největší zájem o informace k automobilům značky Renault s podílem 13,1%. Následuje Ford s 8,7 %, Peugeot se 7,4 % a se shodným podílem také značky Citroen a Hyundai se 7,1 %.

Výsledky jsou založeny na celkovém počtu internetových uživatelů, kteří hledali informace o jednotlivých automobilových značkách na portálu TISCALI během měsíců března a dubna 2006.

Kompletní výsledky studie TISCALI o nejvyhledávanějších značkách automobilů jsou následující :

  1. Škoda (18,9 %)
  2. Renault (13,1 %)
  3. Ford (8,7 %)
  4. Peugeot (7,4 %)
  5. Citroen, Hyundai (7,1 %)
  6. Honda (6,8 %)
  7. Opel (6,0 %)
  8. Toyota (5,9 %)
  9. Fiat (4,7 %)
  10. Kia (4,4 %)
  11. Nissan (3,8 %)
  12. BMW (2,4 %)
  13. Volkswagen (2,0 %)
  14. Mazda (1,7 %)

BANKY

Podle nové studie TISCALI, provozovatele jednoho z nejpoužívanějších internetových portálů www.tiscali.cz se v období pokračujícího růstu české ekonomiky stala nejvyhledávanější bankovní institucí Československá obchodní banka (ČSOB), ke které hledali čeští uživatelé internetu nejvíce informací. Výsledky studie TISCALI prokazují, že momentálně nejvyhledávanější bankovní institucí je ČSOB, ke které hledali čeští uživatelé internetu nejvíce informací. Studie říká, že celkem 28,2 % vyhledávaných informací ze sektoru bankovnictví patřilo právě ČSOB. Následuje Česká spořitelna s podílem 25,3 % a Poštovní spořitelna s 13,6 %.

Výsledky jsou založeny na celkovém počtu internetových uživatelů, kteří hledali informace o jednotlivých bankovních domech na internetovém portálu TISCALI během měsíců březen a duben 2006.

Kompletní výsledky studie TISCALI o nejhledanějších bankovních institucích jsou následující :

  1. ČSOB (28,2 %)
  2. Česká spořitelna (25,3 %)
  3. Poštovní spořitelna (13,6 %)
  4. GE Money Bank (12,7 %)
  5. Komerční banka (12,4 %)
  6. eBanka (7,8 %)

DESTINACE PRO DOVOLENOU

Podle nové studie TISCALI, provozovatele jednoho z nejpoužívanějších internetových portálů www.tiscali.cz plánují Češi, kteří v současné době vyhledávají tipy na letní dovolenou 2006 prostřednictvím internetu, svou zahraniční dovolenou nejčastěji v Chorvatsku, Egyptě a Itálii. Výsledky studie TISCALI prokazují, že vůbec nejvyhledávanější zahraniční prázdninovou destinací, ke které hledali čeští uživatelé internetu nejvíce informací, bylo Chorvatsko. Studie říká, že Chorvatsko získalo podíl 26,1 % v celkovém počtu vyhledávaných informací o letních turistických zahraničních destinacích. Následuje Egypt s 13,3 %, Itálie s 11 %, Francie s 9,6 %  a Slovensko s 8,8 %.

Výsledky jsou založeny na celkovém počtu internetových uživatelů, kteří hledali informace o jednotlivých zahraničních zemích a městech na portálu TISCALI během měsíců březen a duben 2006.

Kompletní výsledky studie TISCALI o nejhledanějších prázdninových zahraničních destinacích jsou následující :

  1. Chorvatsko (26,1 %)
  2. Egypt (13,3 %)
  3. Itálie (11 %)
  4. Francie (9,6 %)
  5. Slovensko (8,8 %)
  6. Rakousko (8,1 %)
  7. Řecko (6 %)
  8. Bulharsko (5,7 %)
  9. Velká Británie (5,6 %)
  10. Turecko (5,5 %)

Článek ze dne 24. května 2006 - středa

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux