Ze studie vyplývá, že FAYN je s velkým náskokem nejpoužívanější komerční službou pro telefonování přes Internet (VoIP) v Česku. Žádná z ostatních VoIP služeb přitom nedosahují ani poloviny množství zákazníků , kteří telefonují přes Internet se službou FAYN.
Služba FAYN aktuálně eviduje přes deset tisíc telefonních účtů , což je více než čtyřnásobný nárůst ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Nárůst nových zákazníků se přitom neustále zrychluje.
"Výsledky studie potvrzují naše vlastní odhady o stavu českého trhu volání přes Internet," komentuje Dalibor Kaláb, jednatel společnosti FAYN Telecommunications, provozovatele služby FAYN.
"Prokazují, že naši zákazníci oceňují tradičně spolehlivou službu a osobní péči, která je jim věnována," doplňuje.
Ve srovnání s bezplatnými službami nabízí FAYN telefonní číslo v běžném tvaru jako s pevnou linkou pro jakoukoliv oblast v ČR, garantovanou dostupnost a technickou podporu v češtině. Aktivace služby a její používání je přitom pro zákazníka zdarma, platí se pouze nízké poplatky za volání.
Studie společnosti Digimark je založena na kvantitativním průzkumu trhu, který proběhl koncem května 2005 a kterého se zúčastnilo 2479 respondentů z českých firem. Studie se zaměřila na oblast IP telefonie, jejího využívání a potenciálu rozvoje v českých firmách.
Článek ze dne 7. září 2006 - čtvrtek