logo itpoint.cz

Netcentrex Solutions umožní společnosti Tiscali poskytovat první alternativní služby v oblasti internetové telefonie v rámci DSL

Společnost Netcentrex, přední provozovatel konvergovaných sítí pro přenos hlasu, videa a dat a služeb příští generace a společnost Tiscali GmbH, dceřiná společnost Tiscali S.p.A., jedné z hlavních evropských telekomunikačních společností, dnes oznámily, že společnost Tiscali vybrala IMS řešení od společnosti Netcentrex pro zavedení samostatných telefonních služeb v Německu.

Společnost Tiscali začne poskytovat v oblasti Frankfurtu služby v rámci první fáze národního plánu pro zavedení samostatných hlasových a internetových služeb.

Společnost Tiscali v Německu nabízí druhou řadu VoIP služeb založených na otevřené architektuře Open Source od prosince 2004. Společnost v současné době zavádí vlastní DSL infrastrukturu, která je kompatibilní s IMS a je určená primárně pro hlasové služby, které využívají řešení společnosti Netcentrex. Linky byly nainstalovány v oblasti Frankfurtu, kde by v rámci první fáze národního programu, měly být zavedeny nové hlasové služby na platformě SIP v březnu 2006.

Počítá se s tím, že německý trh DSL vzroste z 10,6 milionů připojení ke konci roku 2005 na 20,7 milionů připojení v roce 2008. Společnost Tiscali je jedním z prvních poskytovatelů internetových služeb v Německu, který využívá plné zpřístupnění a představí je v nabídce jako alternativní řešení.

"Zavedení profesionálních VoIP služeb ve vývoji naší rozsáhlé DSL sítě představuje krok dopředu," poznamenal Stefan Brock, technický ředitel společnosti Tiscali Germany. "Očekáváme, že díky spolehlivosti a dostupnosti řešení od společnosti Netcentrex se nám podaří rozšířit naše služby v návaznosti na poptávce a poskytne nám větší flexibilitu ve stávajících oblastech. Zpočátku se soustředíme na domácnosti, kterým budeme nabízet speciální balíčky hlasových a internetových služeb."  "Do současné doby tvořily nabídku sekundární linky pro VoIP služby.

Společnost Netcentrex umožní společnosti Tiscali zavést služby v oblasti primárních linek, neboť její řešení splňují všechny právní požadavky," komentoval Boris Dezier, generální ředitel společnosti Netcentrex pro střední a východní Evropu. "Ačkoli zpočátku budeme nabízet přenos hlasu a přístup na internet, později přidáme i video a IPTV, aby vznikla nabídka triple play. Zavedení VoIP upevní pozici společnosti na trhu, zlepší její výnosnost a podíl na trhu a zároveň optimalizuje síťové zdroje."

O společnosti Netcentrex(TM) / http://www.netcentrex.net

Společnost Netcentrex vyvíjí unikátní řešení pro přenos hlasu a videa prostřednictvím sítí nové generace, které umožňují telekomunikačním operátorům a poskytovatelům služeb nabízet služby pro přenos hlasu, videa a dat a konvergované služby v rámci pevné-mobilní sítě, jak jednotlivcům, tak obchodním organizacím. Společnost Netcentrex provozuje více než 2,5 milionu linek VoIP v komerčních službách a v oblasti aplikačních serverů třídy 5 zaujímá vedoucí postavení na světě.

Článek ze dne 14. března 2006 - úterý