logo itpoint.cz

Odborný seminář - komplexní řešení pro CallCentrum

Seminář se koná 14. června 2006, Hotel Čechie (U Sluncové 618, Praha 8), pořádají DATASYS, IBM a Avnet. Seminář je určen pro koncové zákazníky a je pro registrované zdarma. Součástí akce je i zábavný program s hodnotnými cenami !

Vážení zákazníci,

společnosti DATASYS, IBM a Avnet si Vás dovolují pozvat na seminář věnovaný problematice komplexního řešení pro CallCentrum, včetně možností jeho integrace do stávajícího messaging prostředí typu Lotus Domino/Notes nebo MS Exchange/Outlook. V této souvislosti Vám představíme také novinky v nejnovější verzi produktu Lotus Domino/Notes V7 stejně jako Vás seznámíme s nástroji pro zajištění bezpečnosti, centrální správy, zálohování a obnovy podnikových dat. Další oblastí, které se budeme věnovat je problematika integrované správy uživatelských účtů, přístupových práv a hesel.  AVNET

V neposlední řadě se zaměříme také na možnosti a nástroje určené pro interní vzdělávání zaměstnanců, tedy trvalé investice do lidských zdrojů Vašeho podniku.

V rámci zábavného, relaxačního a soutěžního odpoledne jsme pro golfové začátečníky, pokročilé i profesionály připravili zajímavý program, kde oceníme Vašeho sportovního ducha a soutěživost celou řadou hodnotných cen.

Seminář proběhne dne 14. června 2006 v hotelu Čechie Praha U Sluncové 618, od 9 hodin.

Seminář je určen pro koncové zákazníky a je pro registrované zdarma.

Program semináře

Registrovat se m;6ete ZDE.

Článek ze dne 26. května 2006 - pátek