logo itpoint.cz

Rekord - 10 hodin volání v kuse

1. český VoIP operátor FAYN zaznamenal ve své síti rekordně dlouhý telefonát v trvání přes 10 hodin, a to bez jediného výpadku ...

Jde o vůbec nejdelší nám známý souvislý telefonní hovor bez jediného výpadku, který byl uskutečněn na platformě internetové telefonie (VoIP).

Hovor se uskutečnil mezi dvěma účastníky VoIP sítě FAYN z Brna do Benešova v průběhu měsíce dubna. Během hovoru přitom nedošlo ani k jedinému výpadku. Celý hovor proběhl výlučně na bázi IP protokolu na platformě SIP (Session Initiation Protocol).

"Tyto a podobné hovory jsou důkazem toho, že naše síť je plně připravena uspokojit i nejnáročnější zákazníky. Dispozice naší sítě poskytuje perfektní zvuk srovnatelný s mobilním telefonem nebo pevnou linkou," doplňuje Dalibor Kaláb, jednatel společnosti.

Pro srovnání, za stejně dlouhý hovor by např. zákazník Českého Telecomu s tarifem Telefon Standard zaplatil 1351,41 Kč (10 hodin dálkového volání v ceně 1,58 Kč/min. a měsíční poplatek za používání pevné linky v ceně 403,41 Kč). To je o 100 % Kč více než se srovnatelným tarifem FAYN Free.

Zřízení telefonního čísla s tarifem FAYN Free je totiž ZDARMA, proběhne do 24 hodin od objednání a za používání se neplatí žádný paušální poplatek.

Navíc - hovory mezi uživateli sítě FAYN a propojenými VoIP sítěmi jsou zcela ZDARMA. Celkem jde odhadem o 20 tisíc čísel v celé ČR. Zákazník platí pouze za připojení k internetu svému poskytovateli připojení.

"Samozřejmě netušíme, o čem si ti dva povídali, ale těší nás, že jsme dokázali takto časově náročné spojení ustát bez výrazných problémů," doplňuje Kaláb.

FAYN je od roku 2002 1. český VoIP operátor, který nabízí 44 640 volných minut pro volání ve vlastní síti a v propojených sítích každý měsíc a každému zákazníkovi. Zákazníci mohou využít také neomezeného volání na pevné linky v ČR za měsíční paušál. Uvedené ceny jsou vč. DPH 19 %.

Článek ze dne 17. května 2006 - středa

Cool letní akce datového centra Coolhousing