logo itpoint.cz

TISCALI odpovídá nejlépe na e-mailové dotazy

V klíčové oblasti péče o zákazníka získala společnost TISCALI znovu nejvyšší pozici v nezávislém průzkumu, jenž poměřoval výkon českých telekomunikačních společností. Nejhůře hodnocenou telekomunikační společností se v průzkumu stal dominantní telekomunikační operátor Český Telecom ...

V nové studii agentury United Interactive, která proběhla během února a března 2006, skončila TISCALI na prvním místě mezi 13 českými telekomunikačními společnostmi z pohledu jejich reakcí v rámci emailové komunikace se současnými i potenciálními zákazníky.

Studie přidělila každé společnosti index zvaný "Email Response Index" (ERI) na základě hodnocení jejích reakcí na emailové dotazy zaslané komunikačnímu centru dané společnosti. 
K hodnoceným kritériím patří, zda a jak rychle společnost reagovala na dotazy uživatelů a jaká byla kvalita jejích odpovědí.

Ve studii získala společnost TISCALI nejvyšší index ERI v hodnotě 89,1 bodů, což je o 6,7 bodů vyšší než výsledek společnosti na druhém místě a o více než 27 bodů nad průměrným hodnocením všech telekomunikačních společností, jejichž reakce byly poměřovány.

Navíc se TISCALI stala jednou ze dvou společností, jež zodpověděly všech sedm otázek, které byly respondentům zaslány, a jednou ze tří společností, jež odpověděly na dotaz v angličtině.

Nejhůře hodnocenou telekomunikační společností se v průzkumu stal dominantní telekomunikační operátor Český Telecom, který neodpověděl na žádnou z otázek, a vysloužil si index ERI 0.0.

Prvenství TISCALI v průzkumu indexu ERI je nejnovějším oceněním výjimečně kvalitních zákaznických služeb společnosti. V březnu 2006 byla TISCALI hodnocena podobně a získala první místo mezi všemi telekomunikačními operátory z hlediska spokojenosti firemních zákazníků s kvalitou poskytovatelů hlasových služeb. Výsledky tohoto průzkumu, který prováděla nezávislá agentura Digimark, po třetí za sebou přisoudily TISCALI prvenství mezi telekomunikačními operátory, jejichž firemní zákazníci prohlásili, že jsou se službami "zcela spokojeni".

"My všichni v TISCALI jsme velice hrdí na tato další nezávislá potvrzení bezkonkurenčních výkonů naší společnosti v oblasti zákaznických služeb a spokojenosti uživatelů," říká Zied Erebai, obchodní a marketingový ředitel společnosti TISCALI. "V nesmírně kompetitivním sektoru telekomunikací, kde jsou rozdíly v celkové úrovni technické kvality mezi různými operátory prakticky nerozeznatelné, je to právě oblast služeb zákazníkům, jež rozhoduje o tom, zda v dlouhodobém horizontu zákazníky přilákáte a zda si je i udržíte. Proto naší hlavní prioritou v TISCALI vždy byla a nadále bude snaha udržovat vysokou úroveň služeb pro naše zákazníky."

Článek ze dne 21. dubna 2006 - pátek

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux