logo itpoint.cz

TISCALI se umístila na prvním místě v žebříčku spokojenosti firemních zákazníků s hlasovými službami

V nové studii nezávislé průzkumné agentury Digimark s názvem "Telekomunikace v českých firmách 1/2006" se společnost TISCALI umístila na první příčce mezi všemi telekomunikačními operátory z hlediska spokojenosti firemních zákazníků s poskytovatelem hlasových služeb.

Společnost TISCALI navíc potvrdila své prvenství mezi telekomunikačními operátory, jejichž firemní zákazníci jsou "zcela spokojeni" již třetím rokem v řadě.

Na anketní otázku : "Jak jste spokojeni s operátorem, který vám poskytuje hlasové služby ?", odpovědělo kladně 92 % respondentů v poměru 40 % "zcela spokojeni" a 52 % "spíše spokojeni".

Procento uživatelů služeb společnosti TISCALI, kteří vyjádřili svou spokojenost, bylo o 22 bodů vyšší než u uživatelů služeb dominantního operátora - Českého Telecomu.

V anketě se agentura během listopadu 2005 dotazovala celkem 2860 respondentů.

Článek ze dne 20. března 2006 - pondělí

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux