logo itpoint.cz

VOLNÝ radikálně snížil ceny za volání se službou TelefoNet

Volání do zahraničí se službou VOLNÝ TelefoNet nyní za méně než korunu za minutu ...

Telefonování se službou TelefoNet je nyní ještě výhodnější. Až o 50 % levněji mohou nyní volat uživatelé telefonní služby VOLNÝ TelefoNet, kterou poskytuje telekomunikační operátor VOLNÝ. Snížení cen proběhlo u všech tarifů služby VOLNÝ Telefonet. Pocítí jej jak domácnosti tak firemní uživatelé, kteří nyní například mohou volat do evropských států již od 0,99 Kč za minutu.

"VOLNÝ TelefoNet je skutečně průlomovou službou IP telefonie u nás. Nejenže s ní mohou uživatelé volat poprvé po celé republice zcela neomezeně za stálý měsíční paušál, ale poprvé se volání do zahraničí stává pro firemní zákazníky výhodnější než poslání SMS zprávy," říká Michael Fried, generální ředitel VOLNÝ, a dodává : "V sousedním Německu se podle posledních výzkumů již nyní v každé čtvrté firmě implementuje či testuje VoIP řešení. S radostí pozorujeme, že i naši domácí i firemní uživatelé zjišťují, jaké výhody jim IP telefonie přináší. VoIP služby jsou i zásluhou našich aktivit technologicky vyzrálé, uživatelsky jednoduché a příjemné, potenciál úspor u provozních nákladů je značný a podmínky na trhu s internetovými službami velice výhodné."

Ke snížení cen přistoupil VOLNÝ u všech tarifů služby TelefoNet pro domácnosti i firemní zákazníky s platností od 1. února. VOLNÝ stále jako jediný telekomunikační operátor nabízí neomezené místní i meziměstské volání po celé ČR za měsíční paušál, který je 399 Kč pro domácnosti nebo 699 Kč pro firmy. Na rozdíl od jiných operátorů však mohou uživatelé u VOLNÝ využít také tarify, kdy nemusí platit vůbec žádný paušální poplatek, a přesto telefonují za minutové sazby od 39 haléřů za minutu. Volání v síti VOLNÝ je u všech tarifů zdarma.

Pro domácnosti a firmy, které používají jakékoliv rychlé připojení k internetu, je VOLNÝ TelefoNet ideální volbou pro pevnou telefonní linku. Na jedné straně poskytuje všechny funkce, na které je uživatel zvyklý u pevné telefonní linky, a na druhé nabízí mnohem víc než jen úsporu nákladů. Díky připravovanému novému systému webového ovládání telefonních funkcí bude možné kdykoliv a odkudkoliv z počítače s přístupem na internet jednoduše a přehledně nastavit přesměrování hovorů na jiné pevné či mobilní číslo, hlasovou schránku, povolit či zrušit identifikaci hovorů a prohlédnout si uskutečněná nebo ztracená volání.

Článek ze dne 21. února 2006 - úterý

Cool letní akce datového centra Coolhousing